Deutsche Post stawia na reklamę internetową i przejmuje nugg.ad

Opublikowano: 24 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Koncern Deutsche Post zwiększa swoje zaangażowanie na rynku reklamy internetowej i przejmuje nugg.ad AG.nugg.ad AG jako spółka-córka Deutsche Post AG pozostanie niezależnym dostawcą usług targetingowych.

Inwestycja w wiodącą technologię targetingową oznacza eksplorację nowych, dynamicznie rozwijających się obszarów marketingu on-line i jest zgodna ze Strategią 2015 koncernu Deutsche Post. Firma nugg.ad AG, jako spółka-córka z siedzibą w Berlinie, pozostanie niezależnym usługodawcą w segmencie targetingu, kierującym swoją ofertę do sprzedawców reklam oraz agencji reklamowych. Firma będzie kontynuowała rozwój nowego standardu rynkowego dla kampanii targetingowych.

„Firma nugg.ad idealnie pasuje do oferty Deutsche Post. Przekonały nas jej ciągłe sukcesy i duża innowacyjność oraz wyraźne położenie nacisku na ochronę danych oraz efektywność uwzględniającą ochronę zasobów” – powiedział Jürgen Gerdes, członek zarządu Deutsche Post DHL odpowiedzialny za pion przesyłek listowych. „Jesteśmy przekonani, że wspólnie z nugg.ad umocnimy naszą pozycję na rynku reklamy internetowej, oferując niezależną platformę technologiczną dla europejskiego rynku reklamowego” – podkreślił Jürgen Gerdes.

„Firma nugg.ad od momentu powstania w 2006 roku jest nie tylko inicjatorem, lecz także promotorem targetingu. Zauważył to koncern Deutsche Post, który wspólnie z nugg.ad postanowił realizować wizję predykcyjnego targetowania behawioralnego jako standardu rynkowego oraz przyszłościowego rozwiązania w dziedzinie digital branding. Jest to dla nas wymarzona kombinacja – znaleźliśmy bowiem nabywcę, który jak żaden inny nabywca podkreśla naszą pozycję jako neutralnego dostawcy w łańcuchu tworzenia wartości” – powiedział Stephan Noller, dyrektor generalny nugg.ad.

Hanna LaskowskaDeutsche Post stawia na reklamę internetową i przejmuje nugg.ad

Podziel się!

O autorze

hania