Telefonia Dialog aktywnie wspiera XI Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy uruchamiając Specjalną Linię Charytatywna dla swoich abonentów i użytkowników budek telefonicznych oraz organizując w Biurach Obsługi Klienta punkty wsparcie woluntariuszy.
W okresie 5 – 12 stycznia 2003 roku, tydzień przed i tydzień po XI Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, działać będzie Specjalna Linia Charytatywna. Numer 0 708 108 108 dostępny będzie dla wszystkich abonentów Dialogu oraz użytkowników budek telefonicznych. Całkowity dochód z Linii Charytatywnej zostanie przekazany dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Koszt jednego połączenia wynosi 2 zł brutto (ze względu na objęcie usługi podatkiem VAT Orkiestra otrzyma 1,64 zł z każdego połączenia). Akcją objęta będzie cała sieć Dialogu – abonenci Dialogu (362 tysiące) będą mogli wesprzeć Orkiestrę dzwoniąc z własnego domowego telefonu, zaś abonenci innych sieci korzystając z 1742 budek telefonicznych. Wszystkie budki będą specjalnie oznakowane, z możliwością szybkiego skróconego wybierania numeru Specjalnej Linii Charytatywnej za pomocą jednego klawisza.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.