Telefonia Dialog aktywnie wspiera XI Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy uruchamiając Specjalną Linię Charytatywna dla swoich abonentów i użytkowników budek telefonicznych oraz organizując w Biurach Obsługi Klienta punkty wsparcie woluntariuszy.
W okresie 5 – 12 stycznia 2003 roku, tydzień przed i tydzień po XI Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, działać będzie Specjalna Linia Charytatywna. Numer 0 708 108 108 dostępny będzie dla wszystkich abonentów Dialogu oraz użytkowników budek telefonicznych. Całkowity dochód z Linii Charytatywnej zostanie przekazany dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Koszt jednego połączenia wynosi 2 zł brutto (ze względu na objęcie usługi podatkiem VAT Orkiestra otrzyma 1,64 zł z każdego połączenia). Akcją objęta będzie cała sieć Dialogu – abonenci Dialogu (362 tysiące) będą mogli wesprzeć Orkiestrę dzwoniąc z własnego domowego telefonu, zaś abonenci innych sieci korzystając z 1742 budek telefonicznych. Wszystkie budki będą specjalnie oznakowane, z możliwością szybkiego skróconego wybierania numeru Specjalnej Linii Charytatywnej za pomocą jednego klawisza.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.