Digg, popularny serwis, w którym użytkownicy mogą gromadzić, dzielić się i oceniać linki do interesujących treści, ogłosił, że w w ciągu kilku najbliższych dni rozpocznie testowanie własnej platformy reklamowej. Digg Ads ma być innowacyjnym produktem, który chce nakłonić korzystające z serwisu osoby do oceniania, które reklamy są według nich najlepsze.
Pierwsze zapowiedzi platformy pojawiły się w czerwcu (warto dodać, że komentarze do tej informacji były całkiem pozytywne). Dziś firma ogłasza, że produkt jest na ukończeniu i nadchodzi faza testów. Digg Ads dostępne będą na początku dla ograniczonej liczby użytkowników. Szersze udostępnienie jest kwestią kilku najbliższych miesięcy.
Jak to będzie działać? Im więcej pozytywnych głosów użytkowników zbierze dana reklama, ty mniej reklamodawca za nią zapłaci. I analogicznie: im więcej razy zostanie oceniona negatywnie – tym więcej będzie kosztować. Ma to motywować potencjalnych klientów do tworzenia takich przekazów, które spodobają się korzystającym z Digg’a.
Sukces tego systemu zależy od waszego udziału i informacji zwrotnej, co pomoże reklamodawcom tworzyć najlepsze możliwe przekazy dla społeczności Digg. Naszym celem jest zachęcenie reklamodawców do tworzenia treści równie fascynujących co oryginalne historie dostępne w serwisie oraz umożliwienie wam sprawowania kontroli nad tym, które reklamy chcecie oglądać w Digg – napisał Mike Maser, dyrektor serwisu odpowiedzialny za jego rozwój.
Trudno jednoznacznie napisać, jak Digg Ads będzie sprawował się w praktyce. Może być bowiem tak, że po zobaczeniu jakieś reklamy użytkownicy masowo zaczną oceniać negatywnie. Niemniej jednak wydaje się to być naprawdę ciekawe narzędzie dla promowania własnej marki, ogłaszania zniżek, wyprzedaży itd. O ile oczywiście marketerzy wykażą się pomysłowością. Jeśli nie – społeczność Digg ukaże ich surowo.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.