Digg ogłasza testy swojej platformy reklamowej

Opublikowano: 10 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Digg, popularny serwis, w którym użytkownicy mogą gromadzić, dzielić się i oceniać linki do interesujących treści, ogłosił, że w w ciągu kilku najbliższych dni rozpocznie testowanie własnej platformy reklamowej. Digg Ads ma być innowacyjnym produktem, który chce nakłonić korzystające z serwisu osoby do oceniania, które reklamy są według nich najlepsze.Digg ogłasza testy swojej platformy reklamowej 1

Pierwsze zapowiedzi platformy pojawiły się w czerwcu (warto dodać, że komentarze do tej informacji były całkiem pozytywne). Dziś firma ogłasza, że produkt jest na ukończeniu i nadchodzi faza testów. Digg Ads dostępne będą na początku dla ograniczonej liczby użytkowników. Szersze udostępnienie jest kwestią kilku najbliższych miesięcy.

Digg ogłasza testy swojej platformy reklamowej 2

Jak to będzie działać? Im więcej pozytywnych głosów użytkowników zbierze dana reklama, ty mniej reklamodawca za nią zapłaci. I analogicznie: im więcej razy zostanie oceniona negatywnie – tym więcej będzie kosztować. Ma to motywować potencjalnych klientów do tworzenia takich przekazów, które spodobają się korzystającym z Digg’a.

Sukces tego systemu zależy od waszego udziału i informacji zwrotnej, co pomoże reklamodawcom tworzyć najlepsze możliwe przekazy dla społeczności Digg. Naszym celem jest zachęcenie reklamodawców do tworzenia treści równie fascynujących co oryginalne historie dostępne w serwisie oraz umożliwienie wam sprawowania kontroli nad tym, które reklamy chcecie oglądać w Digg – napisał Mike Maser, dyrektor serwisu odpowiedzialny za jego rozwój.

Trudno jednoznacznie napisać, jak Digg Ads będzie sprawował się w praktyce. Może być bowiem tak, że po zobaczeniu jakieś reklamy użytkownicy masowo zaczną oceniać negatywnie. Niemniej jednak wydaje się to być naprawdę ciekawe narzędzie dla promowania własnej marki, ogłaszania zniżek, wyprzedaży itd. O ile oczywiście marketerzy wykażą się pomysłowością. Jeśli nie – społeczność Digg ukaże ich surowo.

admagazine.pl

admagazine.plDigg ogłasza testy swojej platformy reklamowej

Podziel się!

O autorze

admagazine.pl