Serwis Digg został sprzedany firmie technologicznej Betaworks. Z początkowych doniesień wynikało, że kwota transakcji opiewa na 500 tys. dolarów, ale ostatecznie mogła być znacznie wyższa.
Serwis Digg.com powstał 7 lat temu i od dawna miał problemy z utrzymaniem ruchu, choć nadal miesięcznie mógł pochwalić się 16 mln unikalnych użytkowników. Digg nie potrafił skutecznie konkurować z mediami społecznościowymi, które zaczęły dominować w kanale dystrybucji newsów. Według Wall Street Journal serwis Digg został sprzedany za 500 tys. dolarów firmie Betaworks. Serwis AllThingsD dotarł jednak do informacji wskazujących na wyższą kwotę transakcji.
Można powiedzieć, że powstanie witryny Digg.com w pewnym sensie zapoczątkowało nurt Web 2.0. Serwis w ciągu całego swojego funkcjonowania zebrał od inwestorów kwotę 45 mln dolarów, zaś ostatnie poważne inwestycje były podejmowane przez jego właścicieli rok temu. O ile udało mu się łatwo zdobyć inwestorów, to już trudniej było znaleźć źródła bieżących przychodów. Kevin Rose, właściciel serwisu nie chciał dotychczas sprzedać go, choć oferowano mu nawet 80 mln dolarów. Z niepotwierdzonych doniesień wynika, że serwisem Digg interesowała się nawet firma Google, która gotowa była wyłożyć za niego 200 mln dolarów.
Od pewnego czasu Digg tracił zainteresowanie użytkowników, a jego społeczność zaczęła negatywnie odnosić się do przeprowadzanych aktualizacji. To spowodowało, że konkurenci serwisu przejmowali jego użytkowników.
Po przejściu serwisu Digg w ręce firmy Betaworks, jego nowym dyrektorem zostanie szef tej firmy, John Borthwick. Witryna zostanie połączona z usługą informacyjną i mailową – News.me.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.