Jedynie kilka procent użytkowników korzysta z zaawansowanych funkcji i pełnych możliwości smartfonów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Digital One, jest to spowodowane przede wszystkim brakiem odpowiedniej wiedzy.
Na podstawie przeprowadzonych analiz zespół Digital One przygotował strategię sprzedaży smartfonów przez Internet. W pierwszej kolejności realizowane są dwa projekty dla telefonów firmy HTC. Modele Touch HD i Magic oferowane przez Orange to bardzo nowoczesne urządzenia, które poza doskonałym połączeniem z siecią (transmisje: GPRS, EDGE i UMTS, HSDPA) umożliwiają m.in. przeglądanie dokumentów Word, Excel i PDF (HTC Magic) oraz edycję dokumentów pakietu Microsoft Office Mobile – Word, Excel, PPT (HTC Touch HD), synchronizację wszystkich kont email, oglądanie filmów i zdjęć w wysokiej rozdzielczości na dużych (3,8 i 3,2 cala) wyświetlaczach, korzystnie z nawigacji satelitarnej etc. Jednak nieliczni posiadacze tak zaawansowanych technologicznie aparatów wiedzą o ich możliwościach i potrafią je wykorzystać w praktyce.
Drugi kluczowy element projektu to afiliacyjna kampania sprzedażowa, gdzie podstawę stanowi nowoczesny landing page. Strona posiada sekwencję wideo, prezentującą wybrane zalety aparatu a także podkreśla wyjątkowo atrakcyjną ofertę handlową, która ma pozyskać nowych klientów na usługi B2B Orange.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.