Digital One promuje ubrania dla kobiet

Internetowy serwis prezentujący oraz sprzedający ubrania marki Quiosque wystartował na przełomie sierpnia i września tego roku z założeniem dotarcia do kobiet w wieku 18 – 30 lat. Premierę witryny zapowiadał teaser, natomiast obecnie proponowane atrakcje: wirtualna przymierzalnia, fachowe porady stylisty, sklep, lista marzeń (tj. możliwość stworzenia własnej kolekcji i zaprezentowania jej innym internautom) czy choćby relacja z pokazu mody, popularyzowane są w kampanii reklamowej online, której oprawę graficzną i tekstową współtworzyła agencja interaktywna Digital One.

Jedną z ciekawszych propozycji serwisu jest dział ‘stylizacje’, gdzie internautki mogą przebierać modelkę w wybrane przez siebie stroje Quiosque oraz korzystać przy tym z porad stylisty, który pomaga w odpowiednim doborze ubrań i dodatków – mówi Magdalena Majchrzak – Puczyńska, szefowa marketingu PBH SA. To bardzo przydatna funkcja.

Przed dokonaniem zakupów w e-sklepie klientki mogą sprawdzić jak to co mają zamiar kupić komponuje się z innymi rzeczami, przekonać się czy wybrany model spodni wygląda lepiej z taką czy inną bluzką, oraz stworzyć i pochwalić się jednocześnie swoją prywatną kolekcją dodając wybrane modele do ‘listy marzeń’, która prezentowana jest cały czas na stronach www.quiosque.pl.

Plany rozwojowe dotyczące tego projektu przewidują kontynuację kompleksowej obsługi internetowej Quiosque przez Digital One – mówi Mariusz Wasiak, koordynator przedsięwzięcia ze strony agencji. Niedługo rozpoczynamy przygotowania do przyszłej kampanii reklamowej i stworzenia kolejnego serwisu marki, który zostanie udostępniony w Sieci wraz z początkiem następnego sezonu w świecie mody, lansującego stroje na wiosnę i lato 2005. Obecnie opracowywana jest również włoska prezentacja internetowa Quiosque.

http://www.quiosque.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry