Internetowy serwis prezentujący oraz sprzedający ubrania marki Quiosque wystartował na przełomie sierpnia i września tego roku z założeniem dotarcia do kobiet w wieku 18 – 30 lat. Premierę witryny zapowiadał teaser, natomiast obecnie proponowane atrakcje: wirtualna przymierzalnia, fachowe porady stylisty, sklep, lista marzeń (tj. możliwość stworzenia własnej kolekcji i zaprezentowania jej innym internautom) czy choćby relacja z pokazu mody, popularyzowane są w kampanii reklamowej online, której oprawę graficzną i tekstową współtworzyła agencja interaktywna Digital One.
Jedną z ciekawszych propozycji serwisu jest dział ‘stylizacje’, gdzie internautki mogą przebierać modelkę w wybrane przez siebie stroje Quiosque oraz korzystać przy tym z porad stylisty, który pomaga w odpowiednim doborze ubrań i dodatków – mówi Magdalena Majchrzak – Puczyńska, szefowa marketingu PBH SA. To bardzo przydatna funkcja.
Przed dokonaniem zakupów w e-sklepie klientki mogą sprawdzić jak to co mają zamiar kupić komponuje się z innymi rzeczami, przekonać się czy wybrany model spodni wygląda lepiej z taką czy inną bluzką, oraz stworzyć i pochwalić się jednocześnie swoją prywatną kolekcją dodając wybrane modele do ‘listy marzeń’, która prezentowana jest cały czas na stronach www.quiosque.pl.
Plany rozwojowe dotyczące tego projektu przewidują kontynuację kompleksowej obsługi internetowej Quiosque przez Digital One – mówi Mariusz Wasiak, koordynator przedsięwzięcia ze strony agencji. Niedługo rozpoczynamy przygotowania do przyszłej kampanii reklamowej i stworzenia kolejnego serwisu marki, który zostanie udostępniony w Sieci wraz z początkiem następnego sezonu w świecie mody, lansującego stroje na wiosnę i lato 2005. Obecnie opracowywana jest również włoska prezentacja internetowa Quiosque.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.