digital One, wraz z agencją Euro RSCG Warsaw, wspiera kampanię WWF Polska na rzecz ograniczenia nielegalnego handlu ginącymi gatunkami zwierząt.
Akcja „Nie kupuj pamiątek ze zwierząt – pomóż ocalić ginące gatunki” jest trzecim etapem kampanii prowadzonej przez międzynarodową organizację ekologiczną WWF, skierowanym do polskich turystów przywożących z podróży pamiątki wykonane z roślin i zwierząt znajdujących się pod ochroną.
Prowadzone w czerwcu i lipcu tego roku przez WWF Polska działania uświadamiające społeczeństwu skalę problemu, objęły zarówno organizację pojedynczych eventów (wystawa fotografii) jak i szeroko zakrojoną akcję informacyjną. Na lotniskach i w biurach podróży udostępniono ulotki z listą produktów, których nie należy kupować. Kampanii towarzyszyły również plakaty i reklamy w prasie turystycznej, a w Internecie pojawiły się wykonane przez digital One banery, prowadzące na strony www.wwf.pl.
Udział digital One w ekologicznej kampanii WWF Polska jest kolejnym już projektem agencji realizowanym na rzecz ochrony przyrody. Wcześniejsze działania pro publico bono skupione były wokół podobnej tematyki.
http://www.wwf.pl
http://www.digitalone.pl
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.