Digital One zmienia identyfikację wizualną

Wraz z początkiem IV kwartału agencja interaktywna Digital One rozpoczęła zmianę identyfikacji wizualnej. Jest już nowe logo i pisownia nazwy firmy. Do końca roku powstanie także serwis, zaprojektowany w nowej stylistyce D1.

Druga połowa bieżącego roku to dla Digital One okres wzmożonego rozwoju i zmian. Agencja nawiązała i rozwinęła strategiczną współpracę ze spółkami grupy Euro RSCG w Polsce, otworzyła nowe biuro w Warszawie, po raz drugi została laureatem Deloitte Technology Fast50, a w październiku rozpoczęła proces zmiany systemu identyfikacji wizualnej. Po pięciu latach prężnego działania, rozpoznawana na rynku branżowym marka Digital One, odświeża swój wizerunek. Od początku kwartału obowiązuje już nowe logo i pisownia nazwy Digital One, przed końcem grudnia powstanie także nowy serwis firmowy.

Projekt logotypu odzwierciedla charakter zmian, jakie zaszły w Digital One od momentu startu agencji w 1999 r. – mówi Art Director Digital One – Marcin Lewik. Obecna ‘otwarta’ forma oraz czerwono – grafitowa kolorystyka korelują z dużą dynamiką wzrostu oraz kierunkiem rozwoju firmy. Dobór barw w nowym logo D1 nawiązuje również do szybkiego tempa zmian i nowoczesności mediów interaktywnych. Połączenie czerwieni z grafitem tworzy charakterystyczny dla naszej działalności klimat 'high-tech’.

Zmiana pisowni nazwy Digital One polega na pisaniu obu członów nazwy firmy z wielkiej litery. Modyfikacja ta jest odpowiedzią na naturalne przyzwyczajenia językowe związane z pisownią nazw własnych. Ostatecznie zwyciężają one zwykle z próbami niestandardowego podejścia firm do tworzenia swoich nazw.

Jeszcze w tym roku nastąpi premiera serwisu internetowego Digital One, zaprojektowanego wedle nowych zasad systemu identyfikacji wizualnej D1, inaczej niż dotychczas prezentującego agencję i jej działalność.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top