Firma Direct Traffic jako pierwsza w Polsce uzyskała certyfikat „Złotego Partnera Ad market” w programie partnerskim OnetBoksy. Tym samym firma posiada certyfikaty Onet.pl i Google w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w modelu Pay Per Click.
Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” przyznawany jest przez Onet.pl firmom, które współpracują z portalem w zakresie prowadzenia i obsługi działań reklamowych typu Pay Per Click. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest udokumentowane zarządzanie odpowiednio wysokimi budżetami reklamowymi w kampaniach OnetBoksy i zdanie specjalnego egzaminu. Certyfikaty po stronie Direct Traffic otrzymały trzy osoby: Agnieszka Zatorska, Przemysław Cyluk oraz Marcin Bogdański.
„Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która posiada certyfikaty dwóch największych graczy w zakresie reklamy kontekstowej – Google i Onet.pl. To potwierdza nasze wysokie kwalifikacje w obszarze marketingu wyszukiwarek.” – powiedział Piotr Ziółkowski, CEO firmy Direct Trffic.
Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” upoważnia firmę do posługiwania się logo partnera programów Onet Boksy i Onet Banery i jest odnawiany każdego roku, o ile nadal spełnione są wymagania stawiane przez Onet.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.