Direct Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, powiększa zespół pracowników. Wzmocnienia personalne są wynikiem dynamicznego rozwoju firmy oraz szybko rosnącej liczby klientów. Do końca roku firma chce zatrudnić kolejnych specjalistów.
W sierpniu do zespołu Direct Traffic dołączyły trzy nowe osoby: Elżbieta Goczyńska, Grzegorz Konopka i Piotr Szczap. Nowi pracownicy wzmocnią dział sprzedaży oraz dział programistyczny.
Elżbieta Goczyńska, która wcześniej pracowała w administracji Open Finance, pełnić będzie funkcję specjalisty ds. programu PPC, czyli usług typu Pay Per Click. Grzegorz Konopka, który wesprze firmę w obszarze sprzedaży, wcześniej był pracownikiem PricewaterhouseCoopers (Price Waterhouse). Piotr Szczap natomiast, który poprzednio był administratorem w firmie Biznespartner.pl, obejmie stanowisko programisty SEO.
„Zdecydowana większość osób poszukująca informacji w Internecie korzysta z wyszukiwarek. Według różnych źródeł liczba ta oscyluje wokół 85-90 procent wszystkich internautów. Dlatego w swoich budżetach marketingowych firmy przeznaczają na pozycjonowanie coraz większe kwoty. – mówi Piotr Ziółkowski, prezes Direct Traffic – Liczba realizowanych przez nas projektów stale rośnie, stąd potrzeba pozyskiwania nowych specjalistów. Ważne są dla nas zarówno kwalifikacje tych osób, jak i ich chęć do ciągłej nauki i podnoszenia swoich umiejętności.”
Direct Traffic zajmuje się kompleksową obsługą kampanii typu SEM (z ang. Search Engine Marketing) i SEO (z ang. Search Engine Optimization), w skład których wchodzi również tradycyjne pozycjonowanie w wyszukiwarkach i katalogach internetowych. Usługi świadczone przez Direct Traffic określane są mianem bezpiecznego pozycjonowania, gdzie bardzo ważne jest przestrzeganie kodeksu etycznego SEO. Wśród największych klientów firmy są między innymi Electrolux, Agora, Computerland, Warner Home Video, Era GSM, LOT, Deutsche Bank, PZU S.A, Dialog, Electrolux, Empik, Nykredit, Hewlett-Packard Polska, Toyota Motor Poland, Honda Plaza, BMW Bawaria Motors oraz Pekao S.A.
bezpieczne pozycjonowanie Direct Traffic
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.