Divante, spółka specjalizująca się w rozwiązaniach eCommerce, trzy kwartały 2015 roku zakończyła zyskiem na poziomie 2,62 mln zł, a przychody wyniosły 12,8 mln zł.
Mamy zespół, umiejętności i doświadczenie, które pozwalają nam realizować bardzo ambitne projekty związane z Customer Experience. Często są to długoterminowe przedsięwzięcia, gdzie wypracowujemy zupełnie nowe podejście i systemy związane ze sprzedażą – powiedział Tomasz Karwatka, CEO Divante.
Divante na koniec III kwartału 2015 roku pozyskało 15 klientów spoza Polski. Dobre wyniki finansowe spółka zawdzięcza między innymi konsekwentnemu wdrażaniu współpracy i rozliczeń z klientami w modelu time and material. W styczniu 2016 roku Divante otworzyło swój pierwszy zagraniczny oddział w Rotterdamie w Holandii. Nowe biuro ułatwi obsługę dotychczasowych klientów z tego rynku, ale także pozwoli na lepsza komunikację i pozyskiwanie nowych kontraktów.
W 2015 roku spółka poszerzyła znacząco swoje kompetencje. Oferta Divante została rozbudowana o wdrażanie systemów CRM i PIM. Wrocławska spółka jest obecnie partnerem SAP, OroCRM, PimCore oraz uzyskała certyfikację Magento 2.0.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.