Divante poinformowało o wdrożeniu sklepu internetowego dla niemieckiej sieci SPIELE MAX AG. Platforma ecommerce została oparta na rozwiązaniu Magento. Całość prac zakończono w ciągu 7 tygodni.
W gestii Divante znalazła się także zaawansowana integracja e-sklepu z aplikacjami IT wykorzystywanymi przez klienta, w szczególności z systemem ERP, rozwiązaniem do zarządzania produktami (PIM) oraz systemem płatności ADYEN. Projekt obejmował również parametryzację infrastruktury serwerowej, pod kątem specyfikacji technicznej wdrożenia.
Dziś coraz większa ilość firm działających w tradycyjnym modelu handlowym decyduje się na dywersyfikację kanałów sprzedaży. Uruchomienie serwisu e-commerce to nie tylko szansa dotarcia do szerszego grona klientów. Dziś duża część kupujących ceni sobie możliwość dostępu do informacji na temat produktu przez internet, niezależnie od miejsca dokonania finalnej transakcji – powiedział Tomasz Karwatka, prezes zarządu Divante z Grupy OEX.
Marka SPIELE MAX jest obecna na niemieckim rynku od ponad 25 lat. Jest liderem w sektorze sprzedaży detalicznej produktów dla dzieci, takich jak zabawki, wózki czy meble niemowlęce. Firma posiada 55 placówek naziemnych, a jej asortyment liczy ponad 30 000 artykułów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.