Diverse promuje się w INTERIA.PL

W portalu INTERIA.PL trwa akcja reklamowa, promująca odzież i obuwie z logo Diverse. To pierwsza kampania tej marki w Internecie.

– Początkowo nie zakładaliśmy prowadzenia promocji online. Wnioski z najnowszego raportu IAB Polska, uznającego Internet za najszybciej rozwijający się kanał marketingowy na świecie, skłoniły nas jednak do błyskawicznej rewizji poglądów. Zaczęliśmy szukać odpowiedniego partnera i w efekcie podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu współpracy z portalem INTERIA.PL – wyjaśnia Radosław Jakociuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, odpowiedzialny za markę Diverse.

Kampania w INTERIA.PL obejmuje kilkadziesiąt milionów emisji expand billboardów i przebiega w kilku etapach. Pierwszy etap kampanii, zakończony w czerwcu, miał charakter wizerunkowy, zakładał skupienie się na promocji marki i szedł w parze z działaniami w prasie i na billboardach. Trwająca obecnie faza 'Lookout’ ma cel informacyjny i wspomaga akcję wyprzedaży, prowadzoną równolegle w firmowych sklepach Diverse. Podobne założenie przyświecać będzie sierpniowemu etapowi 'Sale’.

– Dotychczasowe efekty nas bardzo satysfakcjonują. Kampania zanotowała wysoką klikalność i znacznie zwiększyła liczbę osób odwiedzających naszą stronę firmową. W pierwszym etapie było to blisko 400 tysięcy kliknięć. Promocja znalazła też bezpośrednie przełożenie na sprzedaż – wiele osób skorzystało z udostępnionych w INTERIA.PL kuponów z pięcioprocentowym rabatem – podsumowuje Jakociuk.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top