W portalu INTERIA.PL trwa akcja reklamowa, promująca odzież i obuwie z logo Diverse. To pierwsza kampania tej marki w Internecie.
– Początkowo nie zakładaliśmy prowadzenia promocji online. Wnioski z najnowszego raportu IAB Polska, uznającego Internet za najszybciej rozwijający się kanał marketingowy na świecie, skłoniły nas jednak do błyskawicznej rewizji poglądów. Zaczęliśmy szukać odpowiedniego partnera i w efekcie podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu współpracy z portalem INTERIA.PL – wyjaśnia Radosław Jakociuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, odpowiedzialny za markę Diverse.
Kampania w INTERIA.PL obejmuje kilkadziesiąt milionów emisji expand billboardów i przebiega w kilku etapach. Pierwszy etap kampanii, zakończony w czerwcu, miał charakter wizerunkowy, zakładał skupienie się na promocji marki i szedł w parze z działaniami w prasie i na billboardach. Trwająca obecnie faza 'Lookout’ ma cel informacyjny i wspomaga akcję wyprzedaży, prowadzoną równolegle w firmowych sklepach Diverse. Podobne założenie przyświecać będzie sierpniowemu etapowi 'Sale’.
– Dotychczasowe efekty nas bardzo satysfakcjonują. Kampania zanotowała wysoką klikalność i znacznie zwiększyła liczbę osób odwiedzających naszą stronę firmową. W pierwszym etapie było to blisko 400 tysięcy kliknięć. Promocja znalazła też bezpośrednie przełożenie na sprzedaż – wiele osób skorzystało z udostępnionych w INTERIA.PL kuponów z pięcioprocentowym rabatem – podsumowuje Jakociuk.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.