Dobra sprzedaż reklamowa NetSprinta

Reklamodawcy często zadają sobie pytanie- czy wybrać reklamę opartą na bannerach (lub zbliżonej formie) czy tekstową- nieco bardziej „suchą”, jednak pozwalającą przekazać nieco więcej treści.

Model reklam tekstowych sprzedawanych w wyszukiwarkach najbardziej widoczny jest w Google’u- obecnie jednej z najczęściej odwiedzanych wyszukiwarek. Google sprzedaje reklamę za około 2-4 mln dolarów miesięcznie.

Polski rynek reklamy w całym 2001 roku szacowany był na około 25 mln zł. Rok 2002 ma przynieść przychody rzędu 35-40 mln zł, ile przypada na reklamę tekstową ”

Łukasz Lewandowski, product manager NetSprint.pl stwierdza „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest bardziej dojrzały niż się powszechnie sądzi. Aktualnie prowadzimy w NetSprincie ponad 100 kampanii opartych o Link Sponsorowany, zainteresowanie reklamą w wyszukiwarce ciągle rośnie i z naszych doświadczeń wynika, że reklamodawcy są gotowi płacic za promocję w Sieci, jeżeli tylko zaoferuje się im skuteczne narzędzia, dopasowane do ich rzeczywistych potrzeb. Prawda ta wydaje sie oczywista, ale w polskich realiach niestety nie jest…”

NetSprintowi składam gratulacje z osiągnięcia takich wyników. Niestety, takich gratulacji nie mógłbym złożyć agencji reklamowej, w której zrzeszony jest e-biznes.pl. I tym optymistycznym…

http://www.google.com
http://www.netsprint.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top