Właściciele AllPay.pl, wiodącej w Polsce platformy obsługującej płatności online, po raz kolejny mają powody do zadowolenia. W pierwszym półroczu obroty serwisu wzrosły w stosunku do ostatnich sześciu miesięcy 2003 roku o ponad 280
proc! Włodarze gliwickiej firmy Koncept Belgia, będącej operatorem AllPay.pl zapowiadają, że to nie koniec dobrej passy. Ich celem jest podbój całego rynku europejskiego.
Od momentu powstania w 2001 roku AllPay.pl odnotowuje ciągły wzrost wartości obrotów, potwierdzając tym samym przewidywania analityków, że przyszłość płatności online należy do tego typu metod regulowania należności. Obawa przed
ujawnianiem nieznanym kontrahentom danych (np. numerów kart kredytowych) jest jedną z największych przeszkód rozwoju e-commerce. AllPay.pl zapewnia swoim klientom poufność wprowadzonych do systemu danych, gwarantując jednocześnie 24 godzinne wsparcie techniczne, korzystne limity transakcji, możliwość płacenia
poprzez serwis bez konieczności rejestracji, obsługę wielowalutową oraz szereg innych, sukcesywnie wprowadzanych rozwiązań znacznie ułatwiających rozliczanie się za pośrednictwem Internetu.
Szczególnie zauważalny jest blisko trzykrotny wzrost wartości transakcji obsługiwanych przez AllPay.pl w maju, do prawie 1,5 mln zł. Jednym z czynników wpływających na tak imponujący wynik było podpisanie umowy z paneuropejską linią
lotniczą BexxAir Express Ltd, w ramach której AllPay.pl ma wyłączność obsługi płatności online przy zamawianiu biletów lotniczych przez Internet. Kontrakt z BexxAir Express to duży sukces AllPay.pl, gliwicka firma zastąpiła bowiem na stronach przewoźnika system PayPal, należący do amerykańskiego giganta Ebay.com.
Marcin Traple, dyrektor d/s rozwoju AllPay.pl: „Celem jest dalsza ekspansja. Jesteśmy w trakcie finalizacji kilku umów z dużymi klientami w kraju jak i za granicą, podjęliśmy współpracę ze znaczącym partnerem w USA. Zawsze dążymy do zapewnienia naszym klientom najwyższego poziomu usług, oferując im możliwość
implementacji dedykowanych rozwiązań. Jeszcze w tym roku zamierzamy wprowadzić pakiet dodatkowych produktów finansowych i telekomunikacyjnych.”
Średnia wartość transakcji autoryzowanej za pośrednictwem AllPay.pl wynosi 280 zł. Każdego miesiąca współpracę z serwisem rozpoczyna blisko 200 nowych klientów, do których zaliczają się zarówno portale oraz sklepy internetowe jak i
osoby prywatne. Całkowita wartość obsługiwanych przez AllPay.pl płatności w pierwszym półroczu 2004 wyniosła 4,7 mln zł.
PRnews
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.