Właściciele AllPay.pl, wiodącej w Polsce platformy obsługującej płatności online, po raz kolejny mają powody do zadowolenia. W pierwszym półroczu obroty serwisu wzrosły w stosunku do ostatnich sześciu miesięcy 2003 roku o ponad 280
proc! Włodarze gliwickiej firmy Koncept Belgia, będącej operatorem AllPay.pl zapowiadają, że to nie koniec dobrej passy. Ich celem jest podbój całego rynku europejskiego.
Od momentu powstania w 2001 roku AllPay.pl odnotowuje ciągły wzrost wartości obrotów, potwierdzając tym samym przewidywania analityków, że przyszłość płatności online należy do tego typu metod regulowania należności. Obawa przed
ujawnianiem nieznanym kontrahentom danych (np. numerów kart kredytowych) jest jedną z największych przeszkód rozwoju e-commerce. AllPay.pl zapewnia swoim klientom poufność wprowadzonych do systemu danych, gwarantując jednocześnie 24 godzinne wsparcie techniczne, korzystne limity transakcji, możliwość płacenia
poprzez serwis bez konieczności rejestracji, obsługę wielowalutową oraz szereg innych, sukcesywnie wprowadzanych rozwiązań znacznie ułatwiających rozliczanie się za pośrednictwem Internetu.
Szczególnie zauważalny jest blisko trzykrotny wzrost wartości transakcji obsługiwanych przez AllPay.pl w maju, do prawie 1,5 mln zł. Jednym z czynników wpływających na tak imponujący wynik było podpisanie umowy z paneuropejską linią
lotniczą BexxAir Express Ltd, w ramach której AllPay.pl ma wyłączność obsługi płatności online przy zamawianiu biletów lotniczych przez Internet. Kontrakt z BexxAir Express to duży sukces AllPay.pl, gliwicka firma zastąpiła bowiem na stronach przewoźnika system PayPal, należący do amerykańskiego giganta Ebay.com.
Marcin Traple, dyrektor d/s rozwoju AllPay.pl: „Celem jest dalsza ekspansja. Jesteśmy w trakcie finalizacji kilku umów z dużymi klientami w kraju jak i za granicą, podjęliśmy współpracę ze znaczącym partnerem w USA. Zawsze dążymy do zapewnienia naszym klientom najwyższego poziomu usług, oferując im możliwość
implementacji dedykowanych rozwiązań. Jeszcze w tym roku zamierzamy wprowadzić pakiet dodatkowych produktów finansowych i telekomunikacyjnych.”
Średnia wartość transakcji autoryzowanej za pośrednictwem AllPay.pl wynosi 280 zł. Każdego miesiąca współpracę z serwisem rozpoczyna blisko 200 nowych klientów, do których zaliczają się zarówno portale oraz sklepy internetowe jak i
osoby prywatne. Całkowita wartość obsługiwanych przez AllPay.pl płatności w pierwszym półroczu 2004 wyniosła 4,7 mln zł.
PRnews
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.