Właściciele AllPay.pl, wiodącej w Polsce platformy obsługującej płatności online, po raz kolejny mają powody do zadowolenia. W pierwszym półroczu obroty serwisu wzrosły w stosunku do ostatnich sześciu miesięcy 2003 roku o ponad 280
proc! Włodarze gliwickiej firmy Koncept Belgia, będącej operatorem AllPay.pl zapowiadają, że to nie koniec dobrej passy. Ich celem jest podbój całego rynku europejskiego.
Od momentu powstania w 2001 roku AllPay.pl odnotowuje ciągły wzrost wartości obrotów, potwierdzając tym samym przewidywania analityków, że przyszłość płatności online należy do tego typu metod regulowania należności. Obawa przed
ujawnianiem nieznanym kontrahentom danych (np. numerów kart kredytowych) jest jedną z największych przeszkód rozwoju e-commerce. AllPay.pl zapewnia swoim klientom poufność wprowadzonych do systemu danych, gwarantując jednocześnie 24 godzinne wsparcie techniczne, korzystne limity transakcji, możliwość płacenia
poprzez serwis bez konieczności rejestracji, obsługę wielowalutową oraz szereg innych, sukcesywnie wprowadzanych rozwiązań znacznie ułatwiających rozliczanie się za pośrednictwem Internetu.
Szczególnie zauważalny jest blisko trzykrotny wzrost wartości transakcji obsługiwanych przez AllPay.pl w maju, do prawie 1,5 mln zł. Jednym z czynników wpływających na tak imponujący wynik było podpisanie umowy z paneuropejską linią
lotniczą BexxAir Express Ltd, w ramach której AllPay.pl ma wyłączność obsługi płatności online przy zamawianiu biletów lotniczych przez Internet. Kontrakt z BexxAir Express to duży sukces AllPay.pl, gliwicka firma zastąpiła bowiem na stronach przewoźnika system PayPal, należący do amerykańskiego giganta Ebay.com.
Marcin Traple, dyrektor d/s rozwoju AllPay.pl: „Celem jest dalsza ekspansja. Jesteśmy w trakcie finalizacji kilku umów z dużymi klientami w kraju jak i za granicą, podjęliśmy współpracę ze znaczącym partnerem w USA. Zawsze dążymy do zapewnienia naszym klientom najwyższego poziomu usług, oferując im możliwość
implementacji dedykowanych rozwiązań. Jeszcze w tym roku zamierzamy wprowadzić pakiet dodatkowych produktów finansowych i telekomunikacyjnych.”
Średnia wartość transakcji autoryzowanej za pośrednictwem AllPay.pl wynosi 280 zł. Każdego miesiąca współpracę z serwisem rozpoczyna blisko 200 nowych klientów, do których zaliczają się zarówno portale oraz sklepy internetowe jak i
osoby prywatne. Całkowita wartość obsługiwanych przez AllPay.pl płatności w pierwszym półroczu 2004 wyniosła 4,7 mln zł.
PRnews
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.