Dobry II kwartał Gadu-Gadu

Spółka Gadu-Gadu S.A. zanotowała łącznie w I i II kwartale 2007 roku wzrost przychodów uzyskując 9 mln 313 tys. zł przychodu netto i osiągając 4 mln 250 tys. zł zysku netto.
Ponad 2-krotny wzrost zysku netto w porównaniu z I półroczem 2006 roku Spółka osiągnęła m.in. dzięki:

– otwarciu na początku 2007 roku własnego Biura Reklamy Gadu-Gadu S.A. – a w związku z tym zwiększeniu efektywności sprzedaży, wprowadzeniu nowych usług reklamowych (w ramach serwisu społecznościowego MojaGeneracja.pl, Gadu Radia)
– ponad 2-krotnemu zwiększeniu przychodów z usług telekomunikacyjnych (technologia rozmów głosowych/telefonicznych VoIP Gadu naGłos w najnowszych wersjach komunikatora Gadu-Gadu).

Spółka zanotowała ponad dwukrotny wzrost przychodów z usług telekomunikacyjnych:

* I półrocze 2006: 496 tys. zł (9% udziału w przychodach)
* I półrocze 2007: 1 mln 070 zł (12% udziału w przychodach)

– Dynamiczny wzrost przychodów uwiarygodnia przyjętą przez nas strategię dywersyfikowania źródeł przychodów, a także budowania wewnątrz spółki kompetencji w sprzedaży usług – mówi Piotr Pokrzywa, Członek Zarządu Gadu-Gadu S.A. – Zwiększamy sukcesywnie przychody z usług telekomunikacyjnych i choć procentowo w całej strukturze przychodów wzrost ten wynosi 3%, to kwotowo jest to dwukrotnie większy przychód.

W I półroczu Spółka wydała najnowszą wersję komunikatora Gadu-Gadu 7.7, która oferuje nowoczesną technologię rozmów głosowych/telefonicznych. Komunikator pozwala na wykonywanie połączeń głosowych i rozmów telefonicznych zarówno pomiędzy numerami GG, jak i z sieci GG do sieci GSM oraz stacjonarnej, oraz odwrotnie. Nowościami są: możliwość dzwonienia na nr GG jak na zwykły numer telefonu, poczta głosowa, usługa Fajny Sygnał i in.

Gadu Radio oferuje 16 różnorodnych kanałów tematycznych i jest słuchane przez 250.000 osób dziennie / 1 100 000 miesięcznie.

Serwis społecznościowy MojaGeneracja.pl stale zwiększa swój udział w rynku – w maju 2007 MojaGeneracja.pl znalazła się na 6. miejscu w badaniu serwisów społecznościowych przygotowanym przez Megapanel PBI/Gemius.
Przejęcie przez Spółkę Gadu-Gadu serwisu Fora.pl z blisko 1,5 mln użytkownikami pozwoli jeszcze bardziej zwiększyć zasięg serwisów społecznościowych należących do sieci Gadu-Gadu.

– Konsekwentnie konsolidujemy polski rynek internetowy – mówi Krzysztof Szalwa, Członek Zarządu Gadu-Gadu S.A. – W drugim kwartale 2007 dokonaliśmy kilku przejęć projektów, które będą solidnym uzupełnieniem usług Gadu-Gadu. To nie koniec akwizycji, prowadzimy kolejne rozmowy. Przejęcia to jeden z istotnych celów emisyjnych spółki.

Gadu-Gadu pozostaje liderem w branży komunikatorów internetowych. Według danych opublikowanych przez Megapanel PBI/Gemius, z komunikatora Gadu-Gadu w maju 2007 korzystało blisko 6 mln osób, czyli co drugi polski internauta.

www.gadu-gadu.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top