1,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, 100 tys. zamieszczonych materiałów i ponad 80 mln ściągniętych filmów to dwumiesięczny bilans funkcjonowania serwisu Wrzuta.pl – polskiego serwisu umożliwiającego zamieszczanie w sieci własnych nagrań wideo, plików muzycznych i zdjęć.
Wrzuta.pl istnieje w sieci od 22 sierpnia br. W krótkim czasie serwis zyskał znaczącą odwiedzalność i stałych użytkowników. Dzięki niemu teraz i polscy internauci otrzymali możliwość dzielenia się ze znajomymi nagraniami wideo, zdjęciami i plikami muzycznymi.
„Cieszy nas dobry start Wrzuty. Dziennie korzysta z niej ponad 100 tysięcy internautów. Serwis był strzałem w dziesiątkę, sądzimy, że udało nam się zaproponować polską alternatywę YouTube, zatrzymać jego wzrost i dla osób produkujących wideo miejscem docelowym. Już wkrótce uruchomimy nowe funkcjonalności, które są oczekiwane przez społeczność tworząca się wokół Wrzuty. Aspirujemy do pozycji niekwestionowanego lidera na rynku serwisów wideo w Polsce. Poprzez emitowane materiały docieramy już do 3 mln internautów” – mówi Krzysztof Sierota, członek Zarządu o2.pl.
Serwis Wrzuta.pl jest częścią platformy komunikacyjnej o2.pl i stanowi uzupełnienie szerokiej oferty rozrywkowej, którą swoim użytkownikom oferuje spółka o2.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.