Dolnośląska Izba Gospodarcza rozpoczyna cykl konferencji pt. „E-biznes w Unii Europejskiej”. Celem spotkań będzie przedstawienie możliwości zastosowania w przedsiębiorstwach rozwiązań budowanych na bazie Internetu. Konferencje będą miały miejsce we Wrocławiu, Zielonej Górze i Legnicy.
Partenerami DIG w ww. imprezach są TP S.A., MacroSoft Wrocław, MultiBank i Hewlett Packard. Do udziału w konferencjach zostało zaproszonych ponad 700 przedsiębiorstw z regionu a także przedstawiciele władz lokalnych i samorządowych.
W trakcie spotkań zostaną omówione dyrektywy Komisji Europejskiej dotyczące prowadzenia handlu, rozliczeń finansowych oraz bezpieczeństwa danych w Internecie. Prezentowane będą również możliwości pozyskania funduszy z programu PHARE 2001 na rozwój technologii Internetowych w przedsiębiorstwach.
Każde ze spotkań składać się będzie z części edukacyjnej i warsztatowej. W pierwszej części organizatorzy zamierzają omówić wpływ zastosowania rozwiązań i narzędzi sieciowych na efektywność handlową oraz polepszenie komunikacji w przedsiębiorstwach.
Warsztaty będą służyły prezentacji praktycznego zastosowania omówionych wcześniej zagadnień na przykładzie usług i produktów partnerów DIG.
Planowane są 4 konferencje: 12 i 13 czerwca we Wrocławiu, 17 czerwca w Jeleniej Górze, 24 czerwca w Legnicy.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.