Tworzona przez dom mediowy Cormedia tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline rozpoczęła współpracę z kolejnymi serwisami. Wśród nowych witryn są między innymi Dom.Money.pl oraz Taniachata.pl.
Dom.Money.pl należy do największego polskiego serwisu finansowego Money.pl. Witryna dedykowana jest szeroko pojętemu rynkowi nieruchomości i posiada ponad milionową bazę ofert z rynku pierwotnego i wtórnego. Serwis oferuje swoim użytkownikom między innymi bazę gotowych projektów domów, wskazówki prawne związane z obrotem nieruchomościami, setki artykułów i porad, a także łatwy dostęp do produktów hipotecznych. Dom.Money.pl odwiedza każdego miesiąca ponad 220 000 unikalnych użytkowników, którzy generują blisko 3 miliony odsłon.
Kolejnym serwisem, który dołączył do sieci BUDOWNICTWOonline jest Taniachata.pl. Jest to pierwsza w Polsce witryna porównujący ceny materiałów budowlanych i wykończeniowych. Dzięki niej można łatwo znaleźć najtańsze z oferowanych na rynku produktów. Serwis współpracuje blisko z dużymi sklepami, które oprócz zwykłej promocji mogą dodatkowo wystawiać swoje produkty na stronach Taniachata.pl. Witrynę odwiedza miesięcznie blisko 70 000 unikalnych użytkowników.
– Nasza sieć tematyczna rozpoczęła działalność na przełomie roku 2007/2008, a do końca tego roku chcemy być liderem w kategorii budownictwo i nieruchomości. Witryny, które zdecydowały się na przyłączenie do nas to najlepszy dowód na to, że obraliśmy słuszną strategię opartą na partnerskiej współpracy, klarownych zasadach oraz wsparciu witryn na drodze ich rozwoju – komentuje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
BUDOWNICTWOonline to młoda, dynamicznie rozwijająca się tematyczna sieć reklamy internetowej, która skupia witryny poświęcone budownictwu, rynkowi nieruchomości oraz urządzaniu wnętrz. Aktualnie tworzy ją 45 sprofilowanych serwisów, z których łącznie korzysta prawie 1,7 mln użytkowników generujących ponad 16 mln odsłon (Gemius Traffic, czerwiec 2008). Sieć rozwijana jest i zarządzana przez dom mediowy Cormedia.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.