Nowa promocja domenowa nazwa.pl to szansa dla każdego, kto nie posiada jeszcze domeny. Niskie ceny to otwarta furtka nie tylko dla mniejszych przedsiębiorców, ale także dla osób prywatnych, by posiadać własny adres internetowy.
NetArt, właściciel serwisu nazwa.pl rozpoczyna 26 października 2006 r. nową promocję domenową „Domena za 90 groszy!”. Ceny wszystkich typów domen zostały obniżone do niespotykanego do tej pory na polskim rynku poziomu. Dzięki nowej promocji najtańszą domenę, regionalną, można nabyć za 90 groszy netto. Ceny pozostałych typów domen również zostały obniżone, nawet o 80% – teraz każdy inny typ domeny dostępnej w nazwa.pl kosztuje tylko 9,90 zł.
To już druga obniżka cen w nazwa.pl w przeciągu ostatniego roku! Dzięki temu ceny domen w 2006 r. spadły kilkukrotnie i osiągnięty został pułap, przy którym cena nie może być przeszkodą w rejestracji domeny.
Przypomnijmy, że coraz więcej osób decyduje się na kupno domeny, aby później założyć swój serwis w internecie. Rozwiązanie to, przed kilku laty popularne tylko wśród dużych firm, obecnie cieszy się dużym zainteresowaniem małych i średnich przedsiębiorców.
„Jako pierwsi zdecydowaliśmy się na tak radykalne obniżenie cen. Chcemy proponować wiodące rozwiązania i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Kupując domenę polską w nazwa.pl można nie tylko zaoszczędzić, ale także skorzystać z usług renomowanego rejestratora domen. Prognozuję, że wraz z tak drastyczną obniżką cen, zwiększy się znacząco procent małych firm i osób prywatnych, które zaczną kupować domeny. Dla części z nich do tej pory barierą była cena. Teraz, skoro domenę można kupić naprawdę za grosze, ten argument nie ma już racji bytu” – komentuje Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w firmie NetArt.
Zakończenie promocji „Domeny za 90 groszy!” planowane jest na 28 lutego 2007 r.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.