home.pl, dostawca usług internetowych, zawarł z Naukową i Akademicką Siecią Komputerową porozumienie w zakresie warunków rejestracji i utrzymywania nazw domen internetowych. Na mocy porozumienia home.pl dostosuje procedury i system rejestracji dla domen z końcówką „.pl”.
W sierpniu bieżącego roku spółka home.pl zaoferuje obecnym i nowym Klientom usługę rejestracji i utrzymywania domen z końcówką „.pl”, bez udziału NASK. Klient będzie mógł zawrzeć umowę bezpośrednio z home.pl, co w praktyce uprości i usprawni proces rejestracji domen oraz obsługi posprzedażnej.
Istotnym elementem wprowadzania na rynek usługi jest również zapewnienie Klientom możliwości rejestracji domen i zarządzania nimi w sposób w pełni zautomatyzowany, przy pomocy przeglądarki internetowej. Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału 2003r. home.pl wszystkim Klientom udostępni system, który wzorem rozwiązań spotykanych głównie przy domenach globalnych, umożliwi samodzielne zarządzanie domenami oraz rejestracje nowych.
„Naszą ambicją jest stać się do końca bieżącego roku największym po NASK rejestratorem domen z końcówką .pl. Chcemy wykorzystać pozycję lidera usług hostingowych i także polu usług rejestracji i utrzymania domen odegrać wiodącą rolę. Dla Klientów to dobra wiadomość, bowiem wkrótce zaproponujemy im zupełnie nowy model obsługi oparty w głównej mierze o rozwiązania w pełni automatyczne.” – zapowiada Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl
Serwery home.pl obsługują obecnie ponad 10 tysięcy domen wydelegowanych przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową, co stanowi ok. 6% wszystkich zarejestrowanych domen z końcówką „.pl”. W ciągu ostatnich 12-tu miesięcy home.pl zanotował wzrost o 3 tys. nowych domen „.pl”. Całkowita liczna domen obsługiwanych przez home.pl wynosi blisko 13 tys., w tym domeny krajowe, funkcjonalne, regionalne i globalne.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.