Serwis Domeny.pl poinformował, że w ciągu pół godziny od ogłoszenia werdyktu UEFA, zarejestrowano aż kilkadziesiąt domen z nazwą Euro 2012.
– Tuż po ogłoszeniu werdyktu przeżyliśmy prawdziwą inwazję rejestracji domen z nazwą związaną z Euro 2012. Myślę, że jesteśmy świadkami początku „mistrzostwomanii, także w internecie” – mówi Marcin Majerek, rzecznik prasowy Domeny.pl.
Każda większa impreza sportowa rozbudza potencjał internautów zarówno biernych, jak i tych aktywnych, którzy tworzą treści w sieci. Przy okazji każdej największej imprezy piłkarskiej przybywa w polskim internecie około 100 nowych serwisów www. – Nie wykluczone, że w 2012 roku więcej ludzi będzie oglądać Mistrzostwa w sieci niż w telewizji. Zatem kto pierwszy stworzy dobry serwis z dobrą domeną, ten będzie miał w internecie „wzięcie”. Będzie to także kopalnia pieniędzy – przekonuje Elżbieta Kornaś – E-business Manager w Domeny.pl.
Szacuje się, że w ciągu najbliższego roku może powstać w Polsce nawet około 150 serwisów o tematyce „mistrzowskiej” a docelowo 300, czyli tyle ile w największych krajach Europy Zachodniej.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.