Serwis Domeny.pl poinformował, że w ciągu pół godziny od ogłoszenia werdyktu UEFA, zarejestrowano aż kilkadziesiąt domen z nazwą Euro 2012.
– Tuż po ogłoszeniu werdyktu przeżyliśmy prawdziwą inwazję rejestracji domen z nazwą związaną z Euro 2012. Myślę, że jesteśmy świadkami początku „mistrzostwomanii, także w internecie” – mówi Marcin Majerek, rzecznik prasowy Domeny.pl.
Każda większa impreza sportowa rozbudza potencjał internautów zarówno biernych, jak i tych aktywnych, którzy tworzą treści w sieci. Przy okazji każdej największej imprezy piłkarskiej przybywa w polskim internecie około 100 nowych serwisów www. – Nie wykluczone, że w 2012 roku więcej ludzi będzie oglądać Mistrzostwa w sieci niż w telewizji. Zatem kto pierwszy stworzy dobry serwis z dobrą domeną, ten będzie miał w internecie „wzięcie”. Będzie to także kopalnia pieniędzy – przekonuje Elżbieta Kornaś – E-business Manager w Domeny.pl.
Szacuje się, że w ciągu najbliższego roku może powstać w Polsce nawet około 150 serwisów o tematyce „mistrzowskiej” a docelowo 300, czyli tyle ile w największych krajach Europy Zachodniej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.