Dnia 22 września 2011r. Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Domzdrowia.pl SA podjęło uchwały w sprawie emisji obligacji serii „A” zamiennych na akcje serii „E” na okaziciela. Pozyskany w ten sposób kapitał zostanie przeznaczony na fuzje i przejęcia. NWZA przyjęło również uchwałę w sprawie emisji akcji na okaziciela serii „D”.
Emisja obligacji ma umożliwić spółce realizację planów rozwojowych, w tym umożliwić sfinansowanie inwestycji, polegających na nabywaniu innych przedsiębiorstw lub ich zorganizowanych części, prowadzących działalność gospodarczą w Internecie w zakresie obrotu lekami i suplementami diety.
„Środki pozyskane z emisji obligacji zostaną przeznaczone na finansowanie rozpoczętego w tym roku przez Domzdrowia.pl procesu akwizycyjnego sklepów internetowych z branży zdrowie i uroda w tym tzw. „aptek internetowych” oraz zapewnią spółce kapitał na dalsze przejęcia i fuzje. Obecnie oczekujemy na spełnienie się warunku zawieszającego zawartej w czerwcu umowy zakupu zorganizowanej części przedsiębiorstwa (apteki internetowej) należącej obecnie do jednego z głównych konkurentów Domzdrowia.pl na rynku internetowym.” – powiedział Jacek Denkowski, prezes zarządu Domzdrowia.pl SA.
Akcje zwykłe na okaziciela serii „D” będą emitowane w drodze subskrypcji prywatnej skierowanej do MCI.BioVentures.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.