W ostatnim czasie Domzdrowia.pl SA, zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią sfinalizował przejęcie witryny Fabrykazdrowia.pl, zmienił też oficjalnie nazwę na Internetowy Dom Zdrowia SA.
Na początku bieżącego roku Internetowy Dom Zdrowia SA stał się właścicielem jednej z największych aptek internetowych, witryny Fabrykazdrowia.pl. W 2011 Fabrykazdrowia.pl wypracowała przychód netto na poziomie niemal 2,8 mln PLN.
Transakcja jest wynikiem realizowanego procesu rozszerzania naszej działalności poprzez akwizycje sklepów z branży zdrowie i uroda oraz budowanie własnych. Obecnie prowadzimy sprzedaż z wykorzystaniem już kilku witryn. To spowodowało konieczność zmiany nazwy spółki, by nie wprowadzać klientów w błąd. Oprócz www.domzdrowia.pl i www.fabrykazdrowia.pl obsługujemy także www.101promocji.pl, www.dbamyoceny.pl, www.sexizdrowie.pl oraz www.pretty.pl. Sklepy te oferują zróżnicowany asortyment oraz docierają do klientów wykorzystując dopasowane strategie obecności w sieci. – powiedział Prezes Zarządu Jacek Denkowski.
Spółka planuje w najbliższym czasie rozszerzenie asortymentu swoich witryn o zdrową żywność, akcesoria typu health & beauty, produkty perfumeryjne a także literaturę branżową.
Internetowy Dom Zdrowia należy do portfela MCI Management SA, a większościowym akcjonariuszem spółki jest MCI Bio.Ventures FIZ.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.