Domzdrowia.pl SA – spółka notowana na rynku NewConnet – prowadząca pierwszą w Polsce aptekę internetową, 31 maja 2011 roku zawarła warunkową umowę kupna jednego z wiodących podmiotów na rynku e-aptek. Z połączenia będą wynikać istotne, obustronne korzyści.
Największym zyskiem dla Domzdrowia.pl będzie możliwość zwiększenia sprzedaży oraz szerokie możliwości komunikacyjne. Zyskają także klienci, dla których połączenie oznacza jeszcze bogatszą ofertę produktów aptecznych i kosmetycznych oraz dodatkowe możliwości zakupowe. Producenci leków będą mieli większe możliwości promocyjne.
„Cieszymy się z zawartej umowy. Dzięki połączeniu będziemy mogli pochwalić się kolejną, jeszcze większą grupą zadowolonych klientów. Stanie się tak, ponieważ zwiększy się zasięg naszej działalności, a także nasza oferta produktowa ulegnie rozszerzeniu” – mówi Jacek Denkowski, prezes zarządu Domzdrowia.pl.
Termin zamknięcia umowy jest przewidywany na przełomie 3 i 4 kwartału b.r. Umowa ogłoszona na NewConnect jest uznana przez Spółkę za znaczącą z uwagi na przewidywany pozytywny efekt w postaci znacznego zwiększenia przychodów oraz uzyskiwanej marży.
Transakcja jest wynikiem realizowania procesu konsolidacji rynku aptek internetowych. Dzięki takim działaniom spółka chce stworzyć grupę obejmującą podmioty zajmujące się sprzedażą produktów z branży zdrowie i uroda w Internecie. Wyżej wymienione poczynania są etapami realizacji wcześniej założonej strategii oraz rozbudowywania sieci partnerskiej. „Cały czas prowadzimy rozmowy z kolejnymi aptekami jak również z innymi podmiotami, które mamy nadzieję zaowocują kolejnymi połączeniami. ” – zapewnia prezes Domzdrowia.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.