Dopasowane sieci społeczne

Agencja mediów interaktywnych Codemedia (Grupa ADV) wdraża narzędzie Relevant Relations, które umożliwi budowę dopasowanych do charakteru działalności klienta sieci społecznych.

Mają one szczególne znaczenie w branżach, które ze względu na obszar działalności nie są w stanie generować naturalnej komunikacji między użytkownikami z wykorzystaniem portali społecznościowych o charakterze rozrywkowym.

“Marketerzy wierzą, że mając 100 znajomych można na bieżąco śledzić wątki publikowane przez wszystkie osoby, że będąc fanami 100 stron publikowane komunikaty będą nie tylko zauważone, ale i czytane przez społeczność. Społeczność nie polega na tym, aby zgromadzić 10.000 fanów strony, którzy nic nie wnoszą, nie są prawdziwymi adwokatami marki i  przyłączyli się z powodu jakiegoś konkursu, czy kuponu.”
– powiedział Sławomir Kornicki, Prezes Zarządu Codemedia.

Odpowiedzią na przesycenie komunikacją w mediach społecznościowych mają być właśnie dopasowane sieci społeczne, które będą tworzone z wykorzystaniem własnego narzędzia z pełną integracją z funkcjonującymi portalami społecznościowymi. Narzędzie dostepne będzie 1 kwietnia 2010 roku.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top