Agencja mediów interaktywnych Codemedia (Grupa ADV) wdraża narzędzie Relevant Relations, które umożliwi budowę dopasowanych do charakteru działalności klienta sieci społecznych.
Mają one szczególne znaczenie w branżach, które ze względu na obszar działalności nie są w stanie generować naturalnej komunikacji między użytkownikami z wykorzystaniem portali społecznościowych o charakterze rozrywkowym.
“Marketerzy wierzą, że mając 100 znajomych można na bieżąco śledzić wątki publikowane przez wszystkie osoby, że będąc fanami 100 stron publikowane komunikaty będą nie tylko zauważone, ale i czytane przez społeczność. Społeczność nie polega na tym, aby zgromadzić 10.000 fanów strony, którzy nic nie wnoszą, nie są prawdziwymi adwokatami marki i przyłączyli się z powodu jakiegoś konkursu, czy kuponu.”– powiedział Sławomir Kornicki, Prezes Zarządu Codemedia.
Odpowiedzią na przesycenie komunikacją w mediach społecznościowych mają być właśnie dopasowane sieci społeczne, które będą tworzone z wykorzystaniem własnego narzędzia z pełną integracją z funkcjonującymi portalami społecznościowymi. Narzędzie dostepne będzie 1 kwietnia 2010 roku.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!