Dopasowane sieci społeczne

Opublikowano: 7 marca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja mediów interaktywnych Codemedia (Grupa ADV) wdraża narzędzie Relevant Relations, które umożliwi budowę dopasowanych do charakteru działalności klienta sieci społecznych.

Mają one szczególne znaczenie w branżach, które ze względu na obszar działalności nie są w stanie generować naturalnej komunikacji między użytkownikami z wykorzystaniem portali społecznościowych o charakterze rozrywkowym.

“Marketerzy wierzą, że mając 100 znajomych można na bieżąco śledzić wątki publikowane przez wszystkie osoby, że będąc fanami 100 stron publikowane komunikaty będą nie tylko zauważone, ale i czytane przez społeczność. Społeczność nie polega na tym, aby zgromadzić 10.000 fanów strony, którzy nic nie wnoszą, nie są prawdziwymi adwokatami marki i  przyłączyli się z powodu jakiegoś konkursu, czy kuponu.”
– powiedział Sławomir Kornicki, Prezes Zarządu Codemedia.

Odpowiedzią na przesycenie komunikacją w mediach społecznościowych mają być właśnie dopasowane sieci społeczne, które będą tworzone z wykorzystaniem własnego narzędzia z pełną integracją z funkcjonującymi portalami społecznościowymi. Narzędzie dostepne będzie 1 kwietnia 2010 roku.

Hanna LaskowskaDopasowane sieci społeczne

Podziel się!

O autorze

hania