Firma Google osiągnęła sukces sprzedażowy dzięki tabletowi Nexus 7 w wersji 16 GB, a koncern Samsung sprzedał 10 mln sztuk swojego smartfonu Galaxy S III w ciągu dwóch miesięcy. Klienci pokochali nowoczesne urządzenia mobilne?
The Guardian podaje, że firma Google niedoszacowała popytu na tablety Nexus 7 w wersji 16 GB. Urządzenie to zostało już wyprzedane u hurtowników i w innych źródłach handlowych, podczas gdy mniejsza wersja tabletu Nexus 7 8GB nadal nie jest zbyt popularna, pomimo wcześniejszych przewidywań koncernu.
Tablet Nexus 7 w wersji 16 GB kosztował w sklepie Google Play w Stanach Zjednoczonych 199 dolarów i w Wielkiej Brytanii 199 funtów. Wszystkie zamówienia złożone na to urządzenie do końca poprzedniego tygodnia mają zostać zrealizowane. Później jednak nastąpi przerwa w sprzedaży, ponieważ tabletów 16 GB nie ma już na magazynach. Model tabletu Nexus 7 8GB, kosztujący 159 funtów w Google Play w Wielkiej Brytanii, pozostaje wciąż dostępny od ręki. Po jego zamówieniu klient otrzyma swoje urządzenie w ciągu 3-5 dni roboczych. Dla wersji 16 GB dostępna jest już tylko opcja „Zarejestruj się, aby otrzymać informację emailem, kiedy oferta stanie się dostępna”.
Wcześniej przypuszczano, że mniejsza, tańsza wersja tabletu Nexus będzie się lepiej sprzedawać niż 16 GB. Tak się jednak nie stało. Nexus 7 w wersji 16GB okazał się być hitem sprzedażowym firmy Google. Został on wyprodukowany przez firmę Asus. Jest to 7-calowy tablet, funkcjonujący w oparciu o system Android 4.1 Jelly Beans. Urządzenie ma dostęp do sklepu Google, gdzie można skorzystać z muzyki, filmów i programów telewizyjnych. Tablet Nexus 7 został wyposażony w procesor Quad-Core Tefra 3, 1 GB pamięci RAM oraz wyświetlacz 1280×800 pikseli. Największymi konkurentami tabletu pozostają iPad Apple oraz Kindle Touch z firmy Amazon.
http://www.youtube.com/watch?v=qqiSE-ukmgc&feature=player_embedded
Dwa miesiące temu południowokoreański koncern elektroniczny, Samsung Eletronics, rozpoczął sprzedaż swojego modelu Galaxy S III. Okazało się, że urządzenie to sprzedało się w tym okresie w liczbie ponad 10 mln sztuk, jak poinformował serwis ZD Net. Spółka Samsung spodziewa się rekordowego zysku operacyjnego w drugim kwartale, w wysokości 5,68 mld dolarów. Silna sprzedaż flagowego smartfonu Galaxy S III pomaga w wypracowaniu aż tak dobrych wyników finansowych.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.