TNS OBOP podał wyniki badań użytkowników za okres od stycznia 2002 do czerwca 2002. I tak:
23% badanych, w okresie od stycznia do czerwca 2002 r., deklarowało dostęp do Internetu.
Kolejne 4% badanych planuje go uzyskać w ciągu najbliższych 6 miesięcy.
18% badanych stanowią Internauci (osoby, które przynajmniej raz w miesiącu korzystają z internetu).
Dostęp do Internetu
Średni odsetek osób posiadających dostęp do Internetu w pierwszym półroczu 2002 wyniósł 23% (N = 6064), co szacunkowo w przeliczeniu na populację Polaków w wieku 15 lat i więcej wynosi 7 141 740 osób. Dla porównania w II kwartale 2001 średni odsetek wyniósł 20%, zaś w IV kwartale 2001 – 22%.
Średni odsetek Internautów w badanej populacji wynosi 18,2% (N = 6064), co szacunkowo w przeliczeniu na populację Polaków w wieku 15 lat i więcej wynosi 5 573 988 osób. Są to, zgodnie z międzynarodową definicją Internet Advertising Bureau (USA) osoby, które przynajmniej raz w miesiącu korzystają z Internetu.
Struktura Internautów
40% spośród wszystkich Internautów (N = 1045) korzysta z Internetu 3 – 5 razy w tygodniu lub częściej.
Internautami są nieco częściej mężczyźni (56%) niż kobiety(44%), najczęściej są to osoby w wieku 15-29 lat. Najwyższy odsetek Internautów stanowią osoby z wykształceniem średnim (w tym pomaturalnym) – 38% oraz podstawowym – 30%.
Internauci najczęściej zamieszkują województwa: mazowieckie (15%), śląskie (11%), małopolskie (10%), dolnośląskie (8%) i wielkopolskie (8%).
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.