Firma Promo Expo, organizator targów PROMO EXPO, PROMO GIFTS oraz wydawca magazynu OOH magazine otrzymała w ramach działania 8.1 dotację na stworzenie „Internetowego systemu obsługi imprez targowych”. W przeciągu dwóch lat firma otrzyma prawie 600 tys. złotych na wdrożenie oprogramowania w ramach e-usługi świadczącej wystawcom targów. Wartość całego projektu szacowana jest na prawie 800 tys. z czego aż 85% kwoty zostanie objęta dotacją w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
– Projektowany przez naszego podwykonawcę system ma zmniejszyć do minimum obciążenie wystawcy koniecznością wypełnienia olbrzymiej ilości formularzy. Dodatkowo będzie platformą komunikacyjną zarówno z wystawcami, zwiedzającymi, jak i z dziennikarzami. Pierwsze prototypy zaskoczyły nas olbrzymią funkcjonalnością – mówi Robert Załupski, General Manager Promo Expo.
Głównym celem projektu na poziomie produktu jest realizacja e-usługi w postaci internetowego systemu obsługi imprez targowych, pozwalającego na zgłaszanie zapotrzebowania na powierzchnię targową, konferencyjną oraz inne usługi związane z organizacją imprezy targowej. Do dodatkowych produktów projektu można zaliczyć również produktowy serwis internetowy, który będzie promował stworzoną e-usługę wśród potencjalnych odbiorców – organizatorów imprez targowych w Polsce i na świecie.
System będzie kompleksowym narzędziem do raportowania i zlecenia realizacji zamówień w firmie obsługującej poszczególne imprezy targowe. Można go będzie również wykorzystywać do mniejszych projektów seminaryjno-kongersowych. Projekt odpowiada na potrzeby organizatorów imprez targowych w zakresie usprawnienia działań związanych z organizacją targów od strony obsługi wystawców, zwiedzających i mediów oraz zmniejszenia kosztów prowadzenia takiej obsługi oraz na potrzeby wystawców, zwiedzających i mediów w zakresie usprawnienia procesu rejestracji i innej obsługi mogącej być przeprowadzaną zdalnie podczas przygotowywania imprez targowych.
W ramach dotacji PROMO EXPO otrzyma także środki na stworzenie strony produktowej, wynagrodzenia dla pracowników pracujących przy projekcie oraz kampanię marketingową. Realizacja projektu potrwa do listopada 2010 r.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.