Crowley Data Poland podpisał umowę z agencją reklamową DougFaberFamily. Umowa dotyczy m.in. realizacji kampanii reklamowej sieci Crowley.
Wybór agencji został dokonany bez przeprowadzenia przetargu. Crowley oparł się na doświadczeniach z zeszłorocznego przetargu, do którego zaproszona była m.in. agencja DougFaberFamily. Umowa jest podpisana na czas nieokreślony. Obejmuje działania ATL i BTL, a także współpracę w zakresie strategicznego planowania komunikacji marketingowej. Obecnie rozpoczynają się prace przygotowawcze do kampanii reklamowej.
„Umowa z Crowley to kolejne potwierdzenie naszych kompetencji w zakresie TMT. Wierzę, że bardzo bliska współpraca strategiczna z Klientem zaowocuje błyskotliwą kampanią.” – mówi Jacek Olechowski, wiceprezes DougFaberFamily.
„Agencję wybraliśmy przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i ISP. Cały czas mieliśmy również w pamięci pozytywne wrażenie, jakie zrobiły na nas, zaprezentowane w ubiegłym roku koncepcje strategiczne oraz projekty kreacyjne.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!