We wrześniu ruszyła pierwsza kampania dla Ardo Polska we współpracy z DougFaberFamily. W pierwszym etapie Agencja opracowała pozycjonowanie oraz strategię komunikacji marki, w kolejnym natomiast kampanię.
Nowością wprowadzaną na polski rynek jest linia lodówek serii Vintage, charakteryzująca się oryginalnym designem oraz szeroką gamą dostępnych kolorów wraz z możliwością personalizacji frontu lodówek.
Kampania Ardo Vintage składa się z działań wizerunkowych ATL (prasa wnętrzarska, tygodniki opiniotwórcze, czasopisma niszowe tj. Exclusive i Activist), specjalnie dedykowana strona produktowa www.ardovintage.pl oraz z działania BTL ( materiały POS: katalogi, plakaty, standy, ulotki, torby reklamowe). Kampania skierowana jest do osób, które nie tylko zwracają uwagę na funkcjonalność produktów i cenę, ale również ważne są dla nich walory estetyczne produktu. Idea kreatywna zwraca uwagę na wyjątkowy charakter produktów, które same w sobie są ozdobą kuchni zarówno nowoczesnej jak i klasycznej.
Działaniami wpierającymi kampanię Vintage oprócz konkursu konsumenckiego będą imprezy eventowe dla Klientów ARDO i press-briefing dla dziennikarzy, które zostały przygotowane przez Emlab, spółkę należącą tak jak DFF do grupy Mothership.Media dla kampanii ARDO zostały zaplanowane przez dom mediowy Equinox.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.