Nokaut.pl uruchamia nową stronę główną. Obecnie trwają ostatnie testy. Zmiana ma zwiększyć użyteczność serwisu, a także prędkość jego działania. Przy okazji poprawy wyglądu, planowane jest wprowadzenie nowych opcji, takich jak poradniki zakupowe, które uczynią stronę jeszcze bardziej przyjazną użytkownikowi.
Nowa strona główna to pierwsza zapowiedź dużych zmian w serwisie, które mają dokonać się w nadchodzącym roku. Projekt nazwano „druga runda”, a więc jest to kolejna faza procesu, który ma na celu pokonanie konkurencji na rynku porównywarek cen. W tym tygodniu trwają jeszcze testy i zbierane są opinie od użytkowników, aby jak najlepiej zaspokoić ich potrzeby i oczekiwania co do wyglądu i funkcjonalności porównywarki.
Najważniejsze zmiany zaszły w wyglądzie serwisu. Postawiono na przejrzystość i czytelność strony. Zrezygnowano z ozdobników i zwiększono rozmiar czcionki. Przekształceniu uległo również pole wyszukiwania oraz położenie kategorii. Nową opcją na stronie będą poradniki zakupowe, które mają ułatwić zakupy w sieci.
„Modernizacja strony głównej jest pierwszym krokiem w cyklu działań usprawniających działanie serwisu. W planach na 2009 rok, poza dalszym zwiększaniem użyteczności, znajduje się również zwiększanie oglądalności oraz lojalności użytkowników naszej porównywarki cen.” – mówi Tomasz Maj, menadżer w Nokaut.pl.
Duży nacisk przy przebudowie strony położono na niedawno wprowadzoną część social shopping. Forma ta ma na celu budowę wokół porównywarki cen społeczności, która będzie sobie pomagać przy zakupie wszelkiego typu produktów czy wyborze sklepu. Społecznościowy charakter porównywarki i możliwość zakładania własnego profilu sprawia, że na Nokaut.pl możemy odnaleźć znajomych o podobnych zainteresowaniach i pasjach. Lista produktów, którą buduje każdy zarejestrowany użytkownik, ułatwia także wybór prezentu dla bliskiej osoby.
„Chcemy być bardziej przyjaźni dla użytkowników. Naszym celem jest nie tylko wzrost ich liczby, ale również zwiększenie łatwości i bezpieczeństwa zakupów w sieci.”- twierdzi Wojciech Czernecki, prezes Nokaut.pl.
Kolejne zmiany szykują się już na początku 2009 roku. Właśnie wtedy planowane jest uruchomienie programu partnerskiego, który pomoże zwiększyć liczbę unikalnych użytkowników. „Jeżeli kolejne usprawnienia będą wprowadzane w takim tempie, to możliwe jest, że już niedługo dojdzie do rundy w której Nokaut.pl ostatecznie znokautuje swoich rywali.”- przekonuje Czernecki.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.