Nokaut.pl uruchamia nową stronę główną. Obecnie trwają ostatnie testy. Zmiana ma zwiększyć użyteczność serwisu, a także prędkość jego działania. Przy okazji poprawy wyglądu, planowane jest wprowadzenie nowych opcji, takich jak poradniki zakupowe, które uczynią stronę jeszcze bardziej przyjazną użytkownikowi.
Nowa strona główna to pierwsza zapowiedź dużych zmian w serwisie, które mają dokonać się w nadchodzącym roku. Projekt nazwano „druga runda”, a więc jest to kolejna faza procesu, który ma na celu pokonanie konkurencji na rynku porównywarek cen. W tym tygodniu trwają jeszcze testy i zbierane są opinie od użytkowników, aby jak najlepiej zaspokoić ich potrzeby i oczekiwania co do wyglądu i funkcjonalności porównywarki.
Najważniejsze zmiany zaszły w wyglądzie serwisu. Postawiono na przejrzystość i czytelność strony. Zrezygnowano z ozdobników i zwiększono rozmiar czcionki. Przekształceniu uległo również pole wyszukiwania oraz położenie kategorii. Nową opcją na stronie będą poradniki zakupowe, które mają ułatwić zakupy w sieci.
„Modernizacja strony głównej jest pierwszym krokiem w cyklu działań usprawniających działanie serwisu. W planach na 2009 rok, poza dalszym zwiększaniem użyteczności, znajduje się również zwiększanie oglądalności oraz lojalności użytkowników naszej porównywarki cen.” – mówi Tomasz Maj, menadżer w Nokaut.pl.
Duży nacisk przy przebudowie strony położono na niedawno wprowadzoną część social shopping. Forma ta ma na celu budowę wokół porównywarki cen społeczności, która będzie sobie pomagać przy zakupie wszelkiego typu produktów czy wyborze sklepu. Społecznościowy charakter porównywarki i możliwość zakładania własnego profilu sprawia, że na Nokaut.pl możemy odnaleźć znajomych o podobnych zainteresowaniach i pasjach. Lista produktów, którą buduje każdy zarejestrowany użytkownik, ułatwia także wybór prezentu dla bliskiej osoby.
„Chcemy być bardziej przyjaźni dla użytkowników. Naszym celem jest nie tylko wzrost ich liczby, ale również zwiększenie łatwości i bezpieczeństwa zakupów w sieci.”- twierdzi Wojciech Czernecki, prezes Nokaut.pl.
Kolejne zmiany szykują się już na początku 2009 roku. Właśnie wtedy planowane jest uruchomienie programu partnerskiego, który pomoże zwiększyć liczbę unikalnych użytkowników. „Jeżeli kolejne usprawnienia będą wprowadzane w takim tempie, to możliwe jest, że już niedługo dojdzie do rundy w której Nokaut.pl ostatecznie znokautuje swoich rywali.”- przekonuje Czernecki.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.