Drugi etap promocji iPhone’ów w PPP Marketing

Zainteresowanie iPhone’ami w ciągu kilku pierwszych dni kampanii Phone – iPod – iPersonal(i ty) przekroczyło pierwotne prognozy firmy PPP Marketing. Tylko w ciągu pierwszego dnia sprzedaży, PPP Marketing pozyskało prawie 100 zamówień a w ciągu kilku następnych, chęć zakupu iPhone’a w promocyjnej ofercie firmy zgłosiło ok. 1 tys. osób. 4 września ruszył kolejny etap kampanii, m.in. w oparciu o wybrane tytuły Platformy Mediowej Point Group.
Firma PPP Marketing to polska firma-córka niemieckiego potentata – PPM AG. Agencyjną umowę z ERĄ na sprzedaż telefonów za pomocą innowacyjnych kanałów dystrybucji, Spółka podpisała w pierwszym półroczu tego roku. Powodzenie promocji iPhone’ów, PPP Marketing zawdzięcza unikalnej ofercie w ramach której, każdy kupujący otrzymuje w prezencie iPod Shuffle i możliwość umieszczenia na obu urządzeniach  napisu lub grafiki własnego projektu.

– Pomysł z grawerką cieszy się ogromnym powodzeniem – mówi Cezary Terepka, Dyrektor Zarządzający PPP Marketing Sp. z o.o. – Praktycznie każdy dzwoniący się o nią dopytuje. Ku naszemu zdziwieniu, zaobserwowaliśmy większe zainteresowanie grawerką na iPodzie niż na samym telefonie.- Dodaje Dyrektor.

Liczba chętnych na iPhone’y przewyższyła wcześniejsze prognozy firmy, które zakładały  sprzedaż około 3 tysięcy sztuk w ciągu pierwszych tygodni kampanii. By to zainteresowanie nie osłabło, PPP Marketing planuje dalsze działania promocyjne polegające na organizacji konkursów i akcji reklamowej.

Drugi etap kampanii promującej sprzedaż iPhone’ów ERY przez PPP Marketing rozpoczął się 4 września. Firma podpisała umowę ramową z Platformą Mediową Point Group, holdingiem medialnym i właścicielem rozpoznawalnych marek prasowych i internetowych. Point Group będzie wspomagała promocję PPP Marketing na nowym portalu kulisy.pl. Dodatkowo w ramach tej współpracy, odbędą się bezpośrednie działania reklamowe, a w sportowym serwisie Sport24.pl pojawi się konkurs dla fanów marki Apple. Najwyższa nagroda w konkursie to niesamowity Mac Book, ale będzie również można wygrać iPody  Touch i Shuffle oraz atrakcyjne akcesoria komputerowe.

PPP Marketing zapowiada już następne działania. – Planujemy zorganizowanie kolejnych konkursów i dalsze kampanie informacyjne – mówi Cezary Terepka, Zarządzający PPP Marketing. Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, po promocji iPhone’a przyjdzie czas na kampanie związane również z innymi klientami i produktami z oferty PPP Marketing Sp. z o.o.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry