Zainteresowanie iPhone’ami w ciągu kilku pierwszych dni kampanii Phone – iPod – iPersonal(i ty) przekroczyło pierwotne prognozy firmy PPP Marketing. Tylko w ciągu pierwszego dnia sprzedaży, PPP Marketing pozyskało prawie 100 zamówień a w ciągu kilku następnych, chęć zakupu iPhone’a w promocyjnej ofercie firmy zgłosiło ok. 1 tys. osób. 4 września ruszył kolejny etap kampanii, m.in. w oparciu o wybrane tytuły Platformy Mediowej Point Group.
Firma PPP Marketing to polska firma-córka niemieckiego potentata – PPM AG. Agencyjną umowę z ERĄ na sprzedaż telefonów za pomocą innowacyjnych kanałów dystrybucji, Spółka podpisała w pierwszym półroczu tego roku. Powodzenie promocji iPhone’ów, PPP Marketing zawdzięcza unikalnej ofercie w ramach której, każdy kupujący otrzymuje w prezencie iPod Shuffle i możliwość umieszczenia na obu urządzeniach napisu lub grafiki własnego projektu.
– Pomysł z grawerką cieszy się ogromnym powodzeniem – mówi Cezary Terepka, Dyrektor Zarządzający PPP Marketing Sp. z o.o. – Praktycznie każdy dzwoniący się o nią dopytuje. Ku naszemu zdziwieniu, zaobserwowaliśmy większe zainteresowanie grawerką na iPodzie niż na samym telefonie.- Dodaje Dyrektor.
Liczba chętnych na iPhone’y przewyższyła wcześniejsze prognozy firmy, które zakładały sprzedaż około 3 tysięcy sztuk w ciągu pierwszych tygodni kampanii. By to zainteresowanie nie osłabło, PPP Marketing planuje dalsze działania promocyjne polegające na organizacji konkursów i akcji reklamowej.
Drugi etap kampanii promującej sprzedaż iPhone’ów ERY przez PPP Marketing rozpoczął się 4 września. Firma podpisała umowę ramową z Platformą Mediową Point Group, holdingiem medialnym i właścicielem rozpoznawalnych marek prasowych i internetowych. Point Group będzie wspomagała promocję PPP Marketing na nowym portalu kulisy.pl. Dodatkowo w ramach tej współpracy, odbędą się bezpośrednie działania reklamowe, a w sportowym serwisie Sport24.pl pojawi się konkurs dla fanów marki Apple. Najwyższa nagroda w konkursie to niesamowity Mac Book, ale będzie również można wygrać iPody Touch i Shuffle oraz atrakcyjne akcesoria komputerowe.
PPP Marketing zapowiada już następne działania. – Planujemy zorganizowanie kolejnych konkursów i dalsze kampanie informacyjne – mówi Cezary Terepka, Zarządzający PPP Marketing. Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, po promocji iPhone’a przyjdzie czas na kampanie związane również z innymi klientami i produktami z oferty PPP Marketing Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.