DUKA w Internecie

Opublikowano: 3 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Znana sieć sklepów DUKA zwiększa swoją aktywność w Internecie. Przygotowany został nowy serwis WWW zintegrowany ze sklepem on-line oraz rozpoczęła się kampania reklamowa w Internecie. Za przygotowanie kampanii i serwisu odpowiada firma Afilo.

Celem rozpoczętej akcji reklamowej jest promocja nowej strony i sklepu internetowego www.duka.com. Kampania została przygotowana w oparciu o model CPC (cost per click), a reklamy wyświetlane będą w serwisach należących do sieci Afilo w kategoriach: kobieta, zdrowie, hobby, dom, nieruchomości i kuchnia. Użyto takich form reklamowych jak billboard, double billboard, skyscraper i ractangle.

„To pierwsza taka kampania w której oprócz planowania i przygotowania kreacji wykonaliśmy także cały serwis. Dodatkowo opracowaliśmy koncepcje sklepu on-line i zapewniliśmy stosowne narzędzia e-commerce. W ostatnim czasie zauważamy większe zainteresowanie klientów taką kompleksową usługą.” – mówi Ilona Węgrzycka, Business Development Director w Afilo.

www.afilo.pl

Hanna LaskowskaDUKA w Internecie

Podziel się!

O autorze

hania