Dwa nowe serwisy Media Express

Opublikowano: 23 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Na zlecenie Media Express – wydawcy dziennika „Super Express” i miesięcznika „Super Linia” agencja interaktywna OS3 multimedia stworzyła dwa serwisy internetowe – mediaexpress.pl i superlinia.pl

mediaexpress.pl to serwis korporacyjny wydawcy, który przedstawia zarówno podstawowe informacje na temat spółki i wydawanych przez nią tytułów, jak również kompendium informacji dla reklamodawców i partnerów biznesowych. Od strony kreacyjnej w serwisie przeważa czerń, szarość oraz czerwień stanowiące wyraźny podkład dla wykorzystanych na stronie sylwetek ludzi – czytelników tytułów Media Express.

Drugim serwisem jest wortal tematyczny, tworzony przez zespół miesięcznika „Super Linia”. Grupą docelową są zarówno osoby puszyste, które pragną pozbyć się nadwagi, jak i osoby dbające o kondycję i wygląd zewnętrzny prowadzące zdrowy tryb życia.

„Super Linia” porusza tematykę właściwego sposobu odżywiania, dbałości o zdrowie, zgrabną sylwetkę, urodę i dobre samopoczucie. W serwisie znajdą się zarówno wybrane artykuły z aktualnego wydania miesięcznika, jak i artykuły z wydań archiwalnych. Internetowa „Super Linia” zawiera takie działy jak: Odchudzanie, przepisy light, ćwiczenia, moda i uroda, puszyści XXL. Graficznie w serwisie przeważają kolory ciepłe i energetyczne – pomarańczowy i żółty.

Obydwa serwisy miały swoją premierę 15 stycznia.

http://www.superlinia.pl
http://www.mediaexpress.pl

Sylwester KozakDwa nowe serwisy Media Express

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.