Na stronach mojeauto.pl pojawiły się dwa nowe serwisy informacyjne: „samochody osobowe” oraz „samochody dla firm”.
Dział dotyczący samochodów osobowych został stworzony na potrzeby Internatuów poszukujących informacji o nowych autach dostępnych w Polsce. Na stronach znajduje się unikalna baza zawierająca szczegółowe informacje i ceny prawie wszystkich marek i modeli dostępnych na rynku. Przy pomocy tzw. konfiguratora Internauci mogą przeglądać bazę i „zbudować” w czterech krokach interesujące ich auto. W ostatnim kroku konfigurator umożliwia wysyłkę zapytania ofertowego o wybrany samochód do dealera.
W nowym dziale dostępna jest także wyszukiwarka aktualnych promocji, oferty finansowania zakupu samochodów oraz ubezpieczeń komunikacyjnych, szczegółowe prezentacje wybranych aut oraz aktualny ranking najpopularniejszych modeli.
W serwisie „samochody dla firm” zostały zamieszczone informacje o środkach transportu, samochodach dostawczych oraz samochodach zakwalifikowanych przez koncerny jako auta dla firm. Unikalny konfigurator umożliwia wybór modelu, dobrania wyposażenia dodatkowego, kolorystyki oraz wysyłkę zapytania ofertowego do dealera. W serwisie prezentowane są także wiadomości finansowe i regulacje prawne dotyczące branży motoryzacyjnej oraz artykuły o samochodach użytkowych (ciężarowych, autobusach). Nowy dział wzbogacony został o szczegółowe prezentacje wybranych modeli, ranking popularności samochodów dla firm, a także oferty finansowania i zakupu aut.
Niebawem pojawi się kolejny serwis w mojeauto.pl poświęcony samochodom luksusowym. Jest on przygotowywany wspólnie z IPM, wrocławskim wydawcą magazynu Auto VIP. Będzie to pierwszy w polskim Internecie tak obszerny serwis poświęcony samochodom najwyższej klasy.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.