Dwa nowe serwisy w mojeauto.pl

Opublikowano: 15 lipca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Na stronach mojeauto.pl pojawiły się dwa nowe serwisy informacyjne: „samochody osobowe” oraz „samochody dla firm”.

Dział dotyczący samochodów osobowych został stworzony na potrzeby Internatuów poszukujących informacji o nowych autach dostępnych w Polsce. Na stronach znajduje się unikalna baza zawierająca szczegółowe informacje i ceny prawie wszystkich marek i modeli dostępnych na rynku. Przy pomocy tzw. konfiguratora Internauci mogą przeglądać bazę i „zbudować” w czterech krokach interesujące ich auto. W ostatnim kroku konfigurator umożliwia wysyłkę zapytania ofertowego o wybrany samochód do dealera.

W nowym dziale dostępna jest także wyszukiwarka aktualnych promocji, oferty finansowania zakupu samochodów oraz ubezpieczeń komunikacyjnych, szczegółowe prezentacje wybranych aut oraz aktualny ranking najpopularniejszych modeli.

W serwisie „samochody dla firm” zostały zamieszczone informacje o środkach transportu, samochodach dostawczych oraz samochodach zakwalifikowanych przez koncerny jako auta dla firm. Unikalny konfigurator umożliwia wybór modelu, dobrania wyposażenia dodatkowego, kolorystyki oraz wysyłkę zapytania ofertowego do dealera. W serwisie prezentowane są także wiadomości finansowe i regulacje prawne dotyczące branży motoryzacyjnej oraz artykuły o samochodach użytkowych (ciężarowych, autobusach). Nowy dział wzbogacony został o szczegółowe prezentacje wybranych modeli, ranking popularności samochodów dla firm, a także oferty finansowania i zakupu aut.

Niebawem pojawi się kolejny serwis w mojeauto.pl poświęcony samochodom luksusowym. Jest on przygotowywany wspólnie z IPM, wrocławskim wydawcą magazynu Auto VIP. Będzie to pierwszy w polskim Internecie tak obszerny serwis poświęcony samochodom najwyższej klasy.

http://www.mojeauto.pl

Sylwester KozakDwa nowe serwisy w mojeauto.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.