Dział Handlowy Interia.pl doceniony

Opublikowano: 29 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Interia.pl ma bardzo dobry Dział Handlowy – na to wskazuje opublikowany wczoraj przez Media&Marketing ranking. W ocenie ogólnej, biuro reklamy internetowej Interia.pl pokonało konkurencję i zostało najlepiej ocenione przez klientów, znacznie poprawiając swoje zeszłoroczne wyniki.
Poziom satysfakcji i zadowolenia klientów badany był w kilku kategoriach, które złożyły się następnie na wspomnianą ocenę ogólną. Zespół Interia.pl okazał się najszybciej i najsprawniej reagującym na potrzeby klientów. Ponadto, zwyciężył w kategorii profesjonalnego doradztwa, oferującego ciekawe i nietuzinkowe rozwiązania. Biuro Interia.pl zostało również wskazane jako to, które najdokładniej rozlicza się z klientami po zakończeniu kampanii.

Klienci docenili również i bardzo wysoko ocenili poziom obsługi oferowany przez handlowców Interia.pl oraz przejrzystość przepisów i zasad współpracy. Ranking wskazuje, że w stosunku do poprzednich lat biuro prezentuje bardziej elastyczne podejście do klienta, znacznie poprawiła się praca handlowców, zauważalnie wzrosła też szybkość i sprawność ich działania.

Dostrzegalny wzrost poziomu usług, który znalazł przełożenie na wyniki tegorocznego rankingu, to rezultat nowej strategii sprzedażowej wprowadzonej na początku roku 2007 i stworzenia własnego, autonomicznego działu sprzedaży reklamy. W maju połączony został  on z działem e-commerce w jeden, spójny Dział Handlowy Interia.pl. Zmiany te przyczyniły się do zintegrowania i znacznego podniesienia jakości oferowanych usług.

Hanna LaskowskaDział Handlowy Interia.pl doceniony

Podziel się!

O autorze

hania