Interia.pl ma bardzo dobry Dział Handlowy – na to wskazuje opublikowany wczoraj przez Media&Marketing ranking. W ocenie ogólnej, biuro reklamy internetowej Interia.pl pokonało konkurencję i zostało najlepiej ocenione przez klientów, znacznie poprawiając swoje zeszłoroczne wyniki.
Poziom satysfakcji i zadowolenia klientów badany był w kilku kategoriach, które złożyły się następnie na wspomnianą ocenę ogólną. Zespół Interia.pl okazał się najszybciej i najsprawniej reagującym na potrzeby klientów. Ponadto, zwyciężył w kategorii profesjonalnego doradztwa, oferującego ciekawe i nietuzinkowe rozwiązania. Biuro Interia.pl zostało również wskazane jako to, które najdokładniej rozlicza się z klientami po zakończeniu kampanii.
Klienci docenili również i bardzo wysoko ocenili poziom obsługi oferowany przez handlowców Interia.pl oraz przejrzystość przepisów i zasad współpracy. Ranking wskazuje, że w stosunku do poprzednich lat biuro prezentuje bardziej elastyczne podejście do klienta, znacznie poprawiła się praca handlowców, zauważalnie wzrosła też szybkość i sprawność ich działania.
Dostrzegalny wzrost poziomu usług, który znalazł przełożenie na wyniki tegorocznego rankingu, to rezultat nowej strategii sprzedażowej wprowadzonej na początku roku 2007 i stworzenia własnego, autonomicznego działu sprzedaży reklamy. W maju połączony został on z działem e-commerce w jeden, spójny Dział Handlowy Interia.pl. Zmiany te przyczyniły się do zintegrowania i znacznego podniesienia jakości oferowanych usług.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.