Dział prasy niszowej w ARBOmedia

Od 1 lipca br. w strukturach domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska rozpoczął działalność dział prasowy. Jest on odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej w tytułach ściśle profilowanych.
„Poprzez połączenie obsługiwanych przez nas magazynów w pakiety tematyczne chcemy zwiększyć ich konkurencyjność na rynku i jednocześnie ułatwić pracę media plannerom. Wykonując jeden telefon będą mogli dowiedzieć się wszystkiego na ich temat, dostaną jedną fakturę oraz jeden raport podsumowujący kampanię” – mówi Magdalena Lasecka Sales Executive odpowiedzialna za dział Prasa w ARBOmedia Polska.

Najsilniejszym produktem w portfolio firmy jest pakiet Biznes. Gwarantuje on  ogólnopolski zasięg i nakład 155 000 egzemplarzy. Tytuły wchodzące w skład pakietu skierowane są do bardzo atrakcyjnej grupy – mieszkańców dużych miast, z wyższym wykształceniem, piastujących menadżerskie stanowiska.

Pakiet Biznes obejmuje 8 magazynów: kwartalniki „Quality News” i „Laptop Magazyn”, dwumiesięczniki „Conference&Business”, „Franchising Info” i „Wędkarstwo moje hobby”, miesięczniki „Golf&Life” i „Jachting” oraz magazyn społeczno – kulturalny „Elity”. „Magazyny te prócz informacji z dziedzin biznesu, polityki czy najnowszych technologii, poruszają szeroką tematykę tzw. lifestyle na najwyższym poziomie, co w znacznym stopniu poszerza grupę ich czytelników” – mówi Magdalena Lasecka.

Oferta działu prasowego ARBOmedia będzie rozwijana o kolejne tytuły z innych segmentów rynku. Rozmowy z wydawcami w tej sprawie są w toku.

www.arbomedia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top