Serwis eKomercyjnie.pl oraz Grupa Divante są inicjatorami pierwszego w Polsce dnia zakupów on-line bez kosztów dostawy.
Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci – jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów. 1 grudnia sklepy uczestniczące w akcji zaoferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości. Autorzy akcji uważają, że darmowa dostawa może skutecznie zachęcić osoby, które do tej pory nie zamawiały w sieci.
– Celem numer dwa jest pokazanie, że polskie sklepy internetowe nie rywalizują głównie między sobą, ale wolą stawać do walki z tradycyjnymi placówkami (tak jak one rywalizują z siecią). Aktualnie mamy (jako e-handel) teoretycznie między 2 a 3 procent całego rynku handlu w Polsce, dlatego jest tutaj spore pole do popisu – mówi Krzysztof Bartnik z eKomercyjnie.pl
– Jako dostawca rozwiązań eCommerce widzimy wiele obszarów do współpracy pomiędzy naszymi klientami. Często współpracują oni ze sobą dla zapewnienia szerszej oferty lub wartości dodanej. W wypadku Dnia Darmowej Dostawy mamy do czynienia z niespotykaną dotychczas skalą współpracy wielu sprzedawców. – mówi Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu Divante.
W akcji bierze dziś udział już blisko 200 sklepów. Są to zarówno duże jak i małe sklepy. Dołączyć do akcji można, odwiedzając serwis ekomercyjnie.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.