Dzień Miłości Szefa to nowe przedsięwzięcie portalu SerwisKariery.pl. Idea jest prosta. W dniu wyznaczonym przez internautów cała Polska ma okazać miłość swoim szefom. Sposób okazania uczucia jest jak najbardziej dowolny. Najciekawsze pomysły już teraz można zgłaszać na stronie www.kochajszefa.pl.
„Do końca lutego czekamy na propozycje terminu, w którym moglibyśmy zorganizować Dzień Miłości Szefa. Wystarczy przesłać nam datę i jej uzasadnienie” – mówi Łukasz Łata z SerwisKariery.pl.
W oparciu o propozycje internautów wyznaczony zostanie dzień, w którym całą Polskę zaleje fala gorących uczuć okazywanych szefom. Swoje uwielbienie można okazać w dowolny sposób, np. zorganizować demonstrację przez gabinetem szefa lub siedzibą firmy, nagrać love story, wykonać laurkę lub napisać wiersz. Pomysły oraz relacje z obchodów pierwszej edycji Dnia Miłości Szefa można przesyłać na adres: [email protected].
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.