W zeszłym roku Facebook udostępnił możliwość subskrybowania informacji, m.in. osób powszechnie rozpoznawalnych. Czy to narzędzie sprawdziło się wśród dziennikarzy? Facebook odpowiedział na to pytanie.
We wrześniu zeszłego roku Facebook uruchomił funkcję Subskrybuj. Dzięki temu użytkownicy tego portalu społecznościowego mogą dowiadywać się o najnowszych wpisach znanych i lubianych bez konieczności przynależności do grona znajomych. Wśród korzystających z tego udogodnienia nie brakuje dziennikarzy, którzy chcą być na bieżąco informowani o najważniejszych wydarzeniach.
Wśród osób związanych z dostarczaniem informacji oprócz dziennikarzy typowo „internetowych” spotkać można także, i to w sporej ilości, pracowników tradycyjnych dzienników. Ponad dziewiędziesięciu dziennikarzy z Washington Post korzysta z funkcji Subskrybuj, ponad pięćdziesięciu z New York Timesa. Te liczby śwadczą o tym, że Facebook stanowi od jakiegoś czasu tak samo ważne źródło informacji dla każdego dziennikarza jak Twitter, który do tej pory wygrywał szybkością dostarczania nowych informacji.
Poniżej przedstawiamy podsumowanie kilkumiesięcznego okresu obserwacji dziennikarzy przez analityków Facebooka, przedstawione na oficjalnym blogu Facebooka:
- dziennikarze korzystający z funkcji Subskrybuj odnotowali średnio 320-procentowy wzrost osób obserwujących, począwszy od listopada 2011 roku;
- 62 proc. wiadomości publikowanych przez dziennikarzy zawierało odpowiedni link;
- 30 proc. informacji zawierało propozycję przeczytania artykułu – sformułowania typu „przeczytaj mój artykuł” dawały 37-procentowy wzrost zainteresowania;
- największą popularnością użytkowników cieszyły się komentarze i analizy, także zdjęcia z opisywanych wydarzeń.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.