W zeszłym roku Facebook udostępnił możliwość subskrybowania informacji, m.in. osób powszechnie rozpoznawalnych. Czy to narzędzie sprawdziło się wśród dziennikarzy? Facebook odpowiedział na to pytanie.
We wrześniu zeszłego roku Facebook uruchomił funkcję Subskrybuj. Dzięki temu użytkownicy tego portalu społecznościowego mogą dowiadywać się o najnowszych wpisach znanych i lubianych bez konieczności przynależności do grona znajomych. Wśród korzystających z tego udogodnienia nie brakuje dziennikarzy, którzy chcą być na bieżąco informowani o najważniejszych wydarzeniach.
Wśród osób związanych z dostarczaniem informacji oprócz dziennikarzy typowo „internetowych” spotkać można także, i to w sporej ilości, pracowników tradycyjnych dzienników. Ponad dziewiędziesięciu dziennikarzy z Washington Post korzysta z funkcji Subskrybuj, ponad pięćdziesięciu z New York Timesa. Te liczby śwadczą o tym, że Facebook stanowi od jakiegoś czasu tak samo ważne źródło informacji dla każdego dziennikarza jak Twitter, który do tej pory wygrywał szybkością dostarczania nowych informacji.
Poniżej przedstawiamy podsumowanie kilkumiesięcznego okresu obserwacji dziennikarzy przez analityków Facebooka, przedstawione na oficjalnym blogu Facebooka:
- dziennikarze korzystający z funkcji Subskrybuj odnotowali średnio 320-procentowy wzrost osób obserwujących, począwszy od listopada 2011 roku;
- 62 proc. wiadomości publikowanych przez dziennikarzy zawierało odpowiedni link;
- 30 proc. informacji zawierało propozycję przeczytania artykułu – sformułowania typu „przeczytaj mój artykuł” dawały 37-procentowy wzrost zainteresowania;
- największą popularnością użytkowników cieszyły się komentarze i analizy, także zdjęcia z opisywanych wydarzeń.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.