Spółka E-financial przejęła istniejący od 2006 r. portal www.slubnytarg.pl. Będąc właścicielem portali finansowych Inwestycje.pl, Waluty.com, Twojefinanse.net oraz Investing.pl, Spółka wzbogaciła swoje portfolio o nową dziedzinę e-biznesu. Przejmując portal Slubnytarg.pl, Spółka wkroczyła w sektor e-commerce, będący kolejnym krokiem w realizacji przyjętej strategii rozwoju.
Po transakcji Spółka E-financial Sp. z o.o. stała się wyłącznym właścicielem portalu Slubnytarg.pl. „W Slubnytarg.pl tkwi duży potencjał. Jest to serwis typu e-commerce, dlatego też wraz z jego przejęciem, E-financial Sp. z o.o. wkracza w nowy etap rozwoju. Portal istnieje od 2006 r., stale się rozwija, zyskując coraz większe zainteresowanie grupy docelowej, do której jest kierowany.” – mówi Monika Rygiel, Specjalista ds. Marketingu i Public Relations w E-financial Sp. z o.o. „Coraz lepsze wyniki naszych projektów finansowych (Inwestycje.pl i Waluty.com jako Grupa inwestycje.pl uplasowały się na 13. miejscu najpopularniejszych serwisów tematycznych w Polsce, w kategorii „Biznes, Finanse, Prawo”, Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień 2007 r.) pozwalają nam podejmować się kolejnych działań w kierunku realizacji naszej strategii rozwoju, która wiąże się z dynamicznym procesem konsolidacji internetowego rynku medialnego, tym razem w segmencie e-commerce.”- dodaje Monika Rygiel.
Slubnytarg.pl posiada katalog, w którym dostępnych jest ponad 2200 firm branżowych. Kampanie reklamowe portalu obsługuje sieć Arbomedia. „Ze względu na precyzyjnie sprofilowaną tematykę serwisu Slubnytarg.pl, stanowi bardzo atrakcyjną witrynę dla reklamodawców, którzy dzięki niej docierają ze swoją ofertą wprost do określonej grupy odbiorców. Inwestycja w Slubnytarg.pl to kolejny krok w strategii szybkiego wzrostu, realizowanej przez E-financial Sp. z o.o., przy wykorzystaniu dotychczasowych doświadczeń w dziedzinie e-biznesu.” – mówi Monika Rygiel.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...