Spółka E-financial przejęła istniejący od 2006 r. portal www.slubnytarg.pl. Będąc właścicielem portali finansowych Inwestycje.pl, Waluty.com, Twojefinanse.net oraz Investing.pl, Spółka wzbogaciła swoje portfolio o nową dziedzinę e-biznesu. Przejmując portal Slubnytarg.pl, Spółka wkroczyła w sektor e-commerce, będący kolejnym krokiem w realizacji przyjętej strategii rozwoju.
Po transakcji Spółka E-financial Sp. z o.o. stała się wyłącznym właścicielem portalu Slubnytarg.pl. „W Slubnytarg.pl tkwi duży potencjał. Jest to serwis typu e-commerce, dlatego też wraz z jego przejęciem, E-financial Sp. z o.o. wkracza w nowy etap rozwoju. Portal istnieje od 2006 r., stale się rozwija, zyskując coraz większe zainteresowanie grupy docelowej, do której jest kierowany.” – mówi Monika Rygiel, Specjalista ds. Marketingu i Public Relations w E-financial Sp. z o.o. „Coraz lepsze wyniki naszych projektów finansowych (Inwestycje.pl i Waluty.com jako Grupa inwestycje.pl uplasowały się na 13. miejscu najpopularniejszych serwisów tematycznych w Polsce, w kategorii „Biznes, Finanse, Prawo”, Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień 2007 r.) pozwalają nam podejmować się kolejnych działań w kierunku realizacji naszej strategii rozwoju, która wiąże się z dynamicznym procesem konsolidacji internetowego rynku medialnego, tym razem w segmencie e-commerce.”- dodaje Monika Rygiel.
Slubnytarg.pl posiada katalog, w którym dostępnych jest ponad 2200 firm branżowych. Kampanie reklamowe portalu obsługuje sieć Arbomedia. „Ze względu na precyzyjnie sprofilowaną tematykę serwisu Slubnytarg.pl, stanowi bardzo atrakcyjną witrynę dla reklamodawców, którzy dzięki niej docierają ze swoją ofertą wprost do określonej grupy odbiorców. Inwestycja w Slubnytarg.pl to kolejny krok w strategii szybkiego wzrostu, realizowanej przez E-financial Sp. z o.o., przy wykorzystaniu dotychczasowych doświadczeń w dziedzinie e-biznesu.” – mówi Monika Rygiel.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.