W nadchodzących dwóch tygodniach, mimo jesiennej aury, na zainteresowanych czekać będzie duża dawka profesjonalnej wiedzy: głównie z obszaru marketingu internetowego. Przedstawiamy zestawienie ciekawych wydarzeń, które objęliśmy swoim patronatem medialnym. Sprawdźcie, gdzie z pewnością warto się wybrać!
26-30 października: JESIENNE SZKOLENIA FRESHMAILA
Pod koniec października zespół FreshMaila wyruszy w Polskę, aby dzielić się swoją wiedzą na temat email marketingu. Kolejne edycje „FreshMaila na dzień dobry” oraz „Poranków z email marketingiem” to okazja na spotkanie z ekspertami z branży, zadanie nurtujących pytań i wymianę pomysłów. To wszystko przy dobrej kawie i ciastku, w przyjemnej kawiarnianej atmosferze.
3 listopada: WARSZTATY GOOGLE DAY
Warsztaty Google Day, czyli co każdy marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google. Celem warsztatów jest m.in. poznanie kluczowych narzędzi – komercyjnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci.
5-6 listopada: PIĄTA EDYCJA #E-BIZNES FESTIWALU
Patrzysz na kampanie konkurencji, myślisz „wow” i chciałbyś sam wywołać taki efekt? Zastanawiasz się, jak zaangażować społeczność za pomocą Snapchata? A może chciałbyś dowiedzieć się, jak efektywnie wykorzystać dane, które Twoi klienci zostawiają podczas wizyty w Twoim e-sklepie? Odpowiedź na te pytania – i setki innych – znajdziesz na tegorocznym #e-biznes festiwalu!
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.