W ciągu jednego miesiąca aż 130 e-sklepów przyłączyło się do nowego programu Opineo – „Słucham swoich Klientów”.
Nowy Program jest odpowiedzią Opineo na prośby e-sklepów, które mają dość wyniszczającej walki cenowej, a której ofiarami są Klienci. W tym samym czasie do podobnych wniosków dochodzą sami Klienci. Gwałtowny wzrost opinii negatywnych o podobnej treści wymusił na Opineo konkretne działania.
Sklepy, które przyłączają się do nowego programu Opineo otrzymują know-how oraz narzędzia do zbierania opinii o swoim sklepie oraz stałego monitorowania jak Klienci oceniają jego działalność. Funkcje, z których sklepy są najbardziej zadowolone:
– 24h ochrona wizerunku sklepu – automat Opineo, które informuje sklep o pojawiającym się niezadowoleniu Klienta. Szybka reakcja sklepu i załatwienie sprawy z Klientem to pozytywny sygnał dla innych kupujących.
– Skrypty zbierania opinii – sklepy korzystają z gotowych skryptów Opineo, które pomagają im kontaktować się z Klientami z prośbą o wystawienie opinii.
– Statystyki i raporty o sklepie – by zaoszczędzić czas pracowników sklepu Opineo przesyła cykliczne raporty o stanie wizerunku sklepu z jednoczesną informacją, które elementy procesu sprzedażowego należy poprawić.
Sklepy biorące udział w Programie zamieszczają na stronie sklepu odnośnik „Opinie o nas” do niezależnego serwisu Opineo pokazując tym samym, że są otwarte nie tylko na pozytywne opinie, ale także na opinie mniej zadowolonych Klientów zawierające krytyczne uwagi odnośnie ich funkcjonowania. Sklepy, które do tej pory nie przystąpiły do programu obawiają się o utratę kontroli nad swoim wizerunkiem. „ Mamy nadzieję, że uda nam się ich przekonać, że nigdy takiej kontroli nie mieli. To Klienci i tylko Klienci będą wyrocznią czy sklep będzie rósł w siłę czy pikował w dół. Dopóki Opineo funkcjonuje na rynku żadnemu sklepowi nie uda się zamieść negatywnej oceny „pod dywanik” a Klienci w szybki sposób będą mogli sprawdzać opinie przed dokonaniem zakupu „ – zapewnia Paweł Kucharzak, dyr. Zarządzający Opineo.pl
„Obserwując jak sklepy cieszą się z każdej pozytywnej opinii, a każdy negatyw wspólnie wyjaśniają z Klientem utwierdzamy się w przekonaniu że program „Słucham swoich Klientów” jest strzałem w dziesiątkę„ – mówi Anna Szubert – Koordynator ds. Współpracy ze e-Sklepami w Opineo.pl
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...