e-Sklepy chcą walczyć jakością a nie ceną

W ciągu jednego miesiąca aż 130 e-sklepów przyłączyło się do nowego programu Opineo – „Słucham swoich Klientów”.

Nowy Program jest odpowiedzią Opineo na prośby e-sklepów, które mają dość wyniszczającej walki cenowej, a której ofiarami są Klienci. W tym samym czasie do podobnych wniosków dochodzą sami Klienci. Gwałtowny wzrost opinii negatywnych o podobnej treści wymusił na Opineo konkretne działania.

opin

Sklepy, które przyłączają się do nowego programu Opineo otrzymują know-how oraz narzędzia do zbierania opinii o swoim sklepie oraz stałego monitorowania jak Klienci oceniają jego działalność.  Funkcje, z których sklepy są najbardziej zadowolone:

– 24h ochrona wizerunku sklepu – automat Opineo, które informuje sklep o pojawiającym się niezadowoleniu Klienta. Szybka reakcja sklepu i załatwienie sprawy z Klientem to pozytywny sygnał dla innych kupujących.

– Skrypty zbierania opinii – sklepy korzystają z gotowych skryptów Opineo, które pomagają im kontaktować się z Klientami z prośbą o wystawienie opinii.

–  Statystyki i raporty o sklepie – by zaoszczędzić czas pracowników sklepu Opineo przesyła cykliczne raporty o stanie wizerunku sklepu z jednoczesną informacją, które elementy procesu sprzedażowego należy poprawić.

Sklepy biorące udział w Programie zamieszczają na stronie sklepu odnośnik „Opinie o nas” do niezależnego serwisu Opineo pokazując tym samym, że są otwarte nie tylko na pozytywne opinie, ale także na opinie mniej zadowolonych Klientów zawierające krytyczne uwagi odnośnie ich funkcjonowania. Sklepy, które do tej pory nie przystąpiły do programu obawiają się o utratę kontroli nad swoim wizerunkiem. „ Mamy nadzieję, że uda nam się ich przekonać, że nigdy takiej kontroli nie mieli. To Klienci i tylko Klienci będą wyrocznią czy sklep będzie rósł w siłę czy pikował w dół. Dopóki Opineo funkcjonuje na rynku żadnemu sklepowi nie uda się zamieść negatywnej oceny „pod dywanik” a Klienci w szybki sposób będą mogli sprawdzać opinie przed dokonaniem zakupu „ – zapewnia Paweł Kucharzak, dyr. Zarządzający Opineo.pl

„Obserwując jak sklepy cieszą się z każdej pozytywnej opinii, a każdy negatyw wspólnie wyjaśniają z Klientem utwierdzamy się w przekonaniu że program „Słucham swoich Klientów” jest strzałem w dziesiątkę„ – mówi Anna Szubert –  Koordynator ds. Współpracy ze e-Sklepami w Opineo.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top