E-zakupy oczami klientów: jesienna edycja raportu Opineo.pl i Skąpiec.pl

Opublikowano: 15 listopada 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Opineo.pl oraz Skąpiec.pl po raz kolejny przygotowały raport „E-zakupy oczami klientów. Znaleźć w nim można ranking sklepów internetowych, zestawienia najpopularniejszych produktów oraz praktyczny poradnik e-konsumenta.

Hanna LaskowskaE-zakupy oczami klientów: jesienna edycja raportu Opineo.pl i Skąpiec.pl

Okazje.info prezentuje oceny sklepów z Opineo

Opublikowano: 5 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Na stronach Okazje.info pojawiły się pochodzące z serwisu Opineo statystyki opinii o sklepach. Użytkownicy jednej z wiodących polskich porównywarek mogą teraz nie tylko porównać wybrane oferty, ale też dowiedzieć się, jakie oceny zbiera dany sklep na największym, niezależnym serwisie opinii.

Hanna LaskowskaOkazje.info prezentuje oceny sklepów z Opineo

Opineo.pl i Nokaut.pl – wspólnie dla bezpieczeństwa zakupów

Opublikowano: 21 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Jeden z głównych graczy wśród porównywarek internetowych Nokaut.pl zwiększył komfort i bezpieczeństwo zakupów dla swoich użytkowników. Dzięki współpracy z największym niezależnym serwisem Opineo.pl już dziś użytkownicy porównywarki otrzymają kompendium informacji od innych klientów o poziomie obsługi w danym sklepie.

Hanna LaskowskaOpineo.pl i Nokaut.pl – wspólnie dla bezpieczeństwa zakupów

Ceneo i Opineo zwiększają bezpieczeństwo e-zakupów

Opublikowano: 8 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Ceneo.pl oraz Opineo rozpoczęły współpracę na rzecz poprawienia bezpieczeństwa zakupów w sieci. W wyniku tej współpracy na stronach Ceneo zamieszczone zostały opinie o sklepach internetowych pochodzące z Opineo. Oba serwisy poczuwają się do obowiązku szerszego zakresu współpracy, który nie tylko zwiększy komfort zakupów, ale również ich bezpieczeństwo.

Hanna LaskowskaCeneo i Opineo zwiększają bezpieczeństwo e-zakupów

Przed nami kryzys zaufania?

Opublikowano: 30 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Głośne ostatnio przypadki nieuczciwych sklepów internetowych prowokują do pytania o kondycję polskiego e-biznesu. Czy klienci, zrażeni postępowaniem niektórych odwrócą się także od większości uczciwych? Czy czeka nas kryzys zaufania? A może nie będzie tak źle?

Dawid ZarazińskiPrzed nami kryzys zaufania?