Twitter eksperymentuje z modelem biznesowym. Po płatnych wpisach i promowanych tematach przyszła pora na konto @EarlyBird, gdzie oferowane będą ekskluzywne, ograniczone czasowo oferty pochodzące od partnerów handlowych serwisu.
Reklamodawcy, którzy zdecydują się wykorzystywać @EarlyBird będą mogli określić warunki oferty, jej dostępność, ilość, czy cenę. Użytkownicy serwisu mikroblogowego muszą oczywiście zdecydować się na śledzenie specjalnego konta, zobaczą wpisy z niego pochodzące także wtedy gdy ich znajomi wykorzystają funkcję „retweet”. Oznacza to, że komunikaty z @EarlyBird mają szansę rozprzestrzeniać się jak wirus, zwłaszcza gdy oferty w nich zawarte ograniczone będą czasowo.
Twitter informuje, że udało mu się porozumieć z szeregiem reklamodawców, ale wciąż przyjmować będzie sugestie produktów, czy wydarzeń promowanych za pośrednictwem konta. Podpowiedzi można wysyłać korzystając z opcji „@reply”.
Oferty ogłaszane mają być głównie w godzinach porannych – w strefach czasowych obowiązujących w USA. Pojawiać mają się również oferty o międzynarodowym zasięgu. W przyszłości wykorzystywane mają być mechanizmy geolokalizacji oraz – być może – filtry tematyczne (np. moda, czy muzyka).
Już w kilka godzin po uruchomieniu @EarlyBird, konto śledzi prawie 10 tys. użytkowników. Więcej informacji znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.