Agencja Optimum PR rozpoczęła współpracę z nowym klientem z branży turystycznej, firmą Easygo.pl. Jest to nowopowstały portal, który gromadzi oferty wypoczynku w blisko stu państwach wszystkich kontynentów.
Współpraca początkowo polegać będzie na ukierunkowaniu na media działań komunikacyjnych portalu, które mają wspierać Easygo.pl w obecnie prowadzonej w Internecie intensywnej promocji. Agencja poprzez komunikację z mediami będzie także odpowiadać za kształtowanie wizerunku portalu.
Tomasz Domżalski, Wiceprezes Easygo.pl podkreśla, że w pierwszym okresie działalności firmy public relations jest jednym z elementów jej strategii: 'Oferowane przez nas usługi dostępne są wyłącznie w kanale internetowym, zatem dla portalu jednym z najważniejszych wskaźników jest dzienna liczba jego odwiedzin. Wszelkie działania, które zmierzają do zwiększenia popularności portalu, uwiarygodnienia naszej oferty i propagowania zwyczaju zamówienia usług turystycznych przez Internet, są dla nas bezcenne. Dlatego też podjęliśmy decyzję o współpracy z agencją PR’.
Easygo.pl wybrał ofertę Optimum PR w ramach konkursu ofert. Firmy podpisały umowę na czas nieokreślony.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.